wel of niet

gister avond toen ik op bed lag meende ik me te verbelden dat ik ons kiddie voelde. heel zachtjes maar... ik dacht het echt. even later ach nee dat kan toch helemaal niet.... de vk zei dat mn placenta aan de voorkant groeide, en dat daardoor dus de kans groot is dat ik ons kleintje laat zou voelen. Dus met die wetenschap kan het helemaal niet.

Maar vanmorgen tijdens mn ontbijt meende ik het weer... helemaal verbaasd een poosje met mn hand op mn buik gezeten en geprobeerd te concentreren of ik het nogmaals zou voelen..... Niets...

Nou lig ik lekker relaxed op de bank met een boek en jahoor daar is het weer.... Nou kan niet missen toch.
Ik herken het gevoel van mn zoontje, welke ik ook met 12 weken kon voelen. Ik werd toen direct voor gek verklaard door mijn toenmalige VK Maar dat wat ik toen voelde werd elke week een beetje sterker.... En nu dus weer.

Ben helemaal gelukkig want het feit dat mn kleintje zich meld doet me erg goed. Nu hoop ik dat het tijdens de echo a.s. donderdag weer zo beweeglijk is zodat ik het gevoel kan "combineren" met de bewegingen die ik dan zal zien.

kon het niet laten om dit ff met jullie te delen... :D

wat fijn dat je het al voelt!
ik heb de afgelopen dagen ook steeds een kriebel gevoelt maar ik weet echt niet of het mijn kleine frummel is want het is toch wel vroeg met 12 weken. maar nu ik jou verhaal lees begin ik nog iets meer te twijfelen.

veel plezier met je echo! ik heb het al volop zien bewegen afgelopen donderdag maar toen voelde ik niets. alleen als ik in mijn bed lig en rustig ben.

geniet er van he!!

groetjes muppetje

Wat super en wat fijn om dat weer te voelen! Daar verlang ik ook zo naar.
Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook de placenta aan de voorkant maar voelde toen mijn zoontje al rond de 13 weken dus ik denk dat het prima kan.
Geniet er lekker van!

X

Hoi

Hier het zelfde 12 weken placenta licht ook voor maar ook ik heb het al gevoeld mijn verloskundige zei dat het wel kan en vooral omdat je weet hoe het voeld.
Bij mijn 1 voelde ik het met 15 weken en de 2e met 13 weken.
Dus ik weet wel zeker dat het kan geniet ervan.

Groetjes

Hoi,

Ik voel het ook hoor. ben bijna 12 weken nu. eerst twijfelde ik ook maar nu weet ik het gewoon zeker. het is de kleine spruit. vind het wel fijn. Dan weet ik tenminste dat het nog goed zit. aangezien ik steeds mindere klachten heb denk ik wellus zou ik nog zwanger zijn haha...

geniet er lekker van. heb dat ook echt wel gemist dat gevoel.

liefs

Oh wat fantastisch!! Fijn toch! zeker steeds een bevestiging!
Ik had het afgelopen dagen ook één keer, maar dacht wel meteen, nee dat kan niet, ik ben nog geen 11 weken. Maar tegen en rond de 12 zou ik er ook in geloven!!

Dat getrappel en nu vooral nog gekriebel, dat gevoel dat je niet 'alleen' bent.....oh kan er tranen van in mijn ogen krijgen, zo speciaal! Dat mistte ik het meest toen mijn kinderen net waren geboren. In plaats daarvan hoorde ik hem midden in de nacht huilen voor een fles-:)

Moet eerlijk zeggen dat ik toch wel benieuwd ben naar jou echo.....ik had nl nog nooit gehoord dat ze al zo vroeg met een echo een open buikje konden zien. Maar het is net wat je zegt, als het ernstig geweest zou zijn had ze je dat verteld en je eerder terug laten komen!

Geniet lekker van dat gekriebel, ik kan er niet op wachten!!

Terug
Bovenaan