wel of niet?

A

Anoniem

Guest

Hallo iedereen!

Ik ben nu sinds een paar dagen overtijd,en vanmiddag test doen om te kijken of ik wel of niet zwanger ben,ga er maar weer van uit van niet.Zoals veel vrouwen heb ik ook wel eens het moeder gevoel van weer een kindje erbij,maar meestal duurt dat bij mij een paar dagen en is het gevoel daarna weer weg. Maar nu heb ik er al een par weken last van,ik zou er echt graag nog een kindje bij willen en voel ook heel heftig dat becshreven moeder gevoel het gaat ook niet meer weg en in principe zou het nu ook kunnen er is eigenlijk in het algemeen gezien niets waardoor het weerhouden zou kunnen worden,mijn zoontje is straks 2 en half dus vind ik persoonlijk een perfect leeftijds verschil.

Wat ons er dus wel van weer houdt is dat mijn zoontje een ernstige stofwisselings ziekte heeft en dus niet uit zichzelf eet.hij krijgt sondevoeding en veel medicatie want slaat zelf geen zouten of mineralen op.Hij gaat ook niet naar de creche omdat ik dus veel met hem bezig ben en hij de hele dag zorg nodig heeft.Hij speelt wel normaal hoor het is een gewoon normaal vrolijk en actief kindje niks mis mee alleen dus zijn ziekte .Hij krijgt straks een maagsonde met de hoop dat hij meer uit zich zelf kan eten en een normaler leven kan leiden.Hij heeft wel wat vriendjes hoor,maar met spelen is het altijd moeilijk (om de angst dat het slangetje eruit gaat)We gaan ongeveer om de 2 a 3 weken naar het ziekenhuis en hij krijgt veel verschillende onderzoeken,ook omdat ze nog niet zeker weten wat voor een ziekte het is ja alleen dat het dus met de stofwisseling te maken heeft.Mijn vriend is bang dat ons tweede kindje het zelfde zou kunnen hebben,en ik heb het nog nooit met de arts besproken ook omdat we samen kort geleden besproken hebben dat ik er nog een kindje bij wil,mijn vriend zei dat als het tweede kindje dezelfde kans zou lopen qua gezondheid was het beter om een indje te adopteren, dus dat betekend dat ik dan geen kinderen meer mag krijgen,terwijl ik het toch nog zo graag wil,weet gewoon niet wat nu het beste is..

Ik ben nu dus ook een paar dagen overtijd en ga vanmiddag test doen,

Sorry van mijn lang verhaal,maar zo kon ik ook even mijn hart luchten,

Groetjes..

Hoi Merel,

Welkom!
Jeetje meid wat een verhaal. Ik snap dat je graag een 2e kindje wil en hoop voor jullie dat er weinig kans op dezelfde ziekte is zodat jullie ervoor kunnen gaan. Ik ben benieuwd naar je test vanmiddag! Gebruik je geen pil of iets dergelijks op het moment?

Succes met je keuze!

Hoi!
Nee gebruik niet de pil,daar kan ik niet zo goed tegen.Test was negatief, helaas maar ook nog niet ongesteld,heb wel veel ongesteldheids pijn en ongelofelijke last van mn borsten meer dan bij normale ongesteldheid,ben ook misselijk vaker plassen etc,maar test negatief..Dus wacht het wel af..

Het kan nog alle kanten op dus! Spannend hoor..... Ik weet ui ervaring dat je lichaam je aardig voor de gek kan houden......

Terug
Bovenaan