wel of niet

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

ik weet niet of ik dit hier neer kan zetten maar weet het anders ook niet.

even het volgende ik ben moeder van 3 hele mooie dochters waar ik heel trots op ben vorig jaar augustus bevallen van de jongste.
maar het kriebelt nog een beetje nou vindt ik 4 kindjes best veel maar ik word gek moet ik nou naar mn gevoel of verstand luisteren. van mn man word ik ook niet wijzer die zegt ook geen ja maar ook geen nee.

zijn hier mensen met 4 en zo ja hoe doen jullie dat? wat heeft dan de dorr slag gegeven?

groetjes lientje

Wij gaan nu voor onze derde, maar willen graag 4 kindjes als dat mag lukken. Enige praktische bezwaar bij ons is de auto. Maar dat zien we dan wel weer. Mijn man en ik komen beide uit hele grote gezinnen en hebben dat als prettig ervaren. Ze zijn bij ons nog heel jong (2 en 1 jaar oud) maar mijn leeftijd en het feit dat ik afhankelijk ben van hormoonbehandeling geven dat wij weer snel door willen.

hoi supertje

bedankt voor je berichtje.

mijn gevoel zegt echt jaaaaaaaaaaaaaaaaa
maar als ik dan weet met mijn verstand denk
idd auto slaapkamers als ze groter worden.

bij ons zij de oudsten 5 en 9 jaar tussen de middelste en de jongste heeft ook nog een zwangerschap gezetten tot 20 weken (kindje overleden)

hoe lang zijn jullie voor een derde bezig? kan me wel voorstellen dat je ze dan sneller achter elkaar krijgt!

1 november spiraal verwijderd, maar nu pas weer serieus met behandeling gaan starten. Als je gevoel ja zegt, ga ervoor. 1 erbij kan altijd, maar 1 missen gaat niet. Maar dat weet jij maar al te goed. Heftig hoor.

hoi

spannend zeg lijkt me ook best moeilijk steeds weer wachten enz. en als je zwanger wil worden dan liever gister nog dan vandaag.

tja wou dat het allemaal zo makkelijk was zit alleen een beetje met de slaapkamers dan moeten ze delen.

en ja 1 missen is het ergste wat er kan gebeuren het zijn altijd van die dingen die je leest en het over komt een ander en niet je zelf gelukkig zijn we er alleen maar sterker door geworden daar ben ik heel trots op

hoop voor jullie dat je snel een 3e wondertje in jullie armen kunnen houden!!!!

Wij hadden precies dezelfde overwegingen voor een derde! Wel-niet-wel-niet, mijn man zag meer beren op de weg dan ik. Uiteindelijk bleef het bij mij zo knagen dat mijn man toch 'overstag' is gegaan.
Nu zijn we dus 11 weken zwanger van de derde, ik vind het nog wel spannend maar ben vooral HEEL blij!!
Succes met jullie keuze.......

gefeliciteerd met je zwangerschap
voor ons was nr3 echt een kadootje ook nooit getwijfeld.
maar nu er knaagt nog iets.....
maar 4 kindjes is best veel
ik denk ook al aan als ze groter zijn en nog meer gaan kosten lukt het dan ook nog.
en de slaapkamers die gedeeld moeten worden

pppffffff

Vroeger deelden ze ook kamers en dat ging ook prima. En ja ze kosten veel geld, maar of dat mij zou tegen houden? Ik denk van niet. Ik heb er 2, maar de kleertjes schuiven door. Pampers haal ik in de aanbieding en haal veel dingen van marktplaats. De uitzet voor de baby heb je toch al.

Terug
Bovenaan