Wel of toch niet zwanger!!!???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Gisteren schreef ik dat ik bang was om te testen en van iedereen kreeg ik het advies om nog effe te wachten, maar gisteravond heb ik toch getest! Met Clearblue en daar kwam ZWANGER uit. Ik geloofde mijn ogen niet.
Vanochtend heb ik nog een keer getest (met een Kruidvat-test) en die zij NIET ZWANGER!
Wat is het nou, wel of niet? Moet ik nu nog een keer een test doen met Clearblue of gewoon volgende week effe naar de huisarts gaan? Hellup!!!

Groeten Andrea

Hoi Andrea,

Ja vewarrend hé allemaal!!! Sommige testen werken al heel snel op het zwangerschapshormoon en sommige testen niet, dat maakt het er niet makkelijker op!! Probeer dit weekend af te wachten als de duivels wegblijven kun je maandag toch weer testen!!! Heel veel succes en ga duimen dat het raak is!!

Liefs Sandy

Gefeliciteerd!!! Positef is positief, dus gefeliciteerd.

Carmen

Wanneer is je NOD? Ik zou maandag nog een keer testen. Je HcG zal dan waarschijnlijk hoger zijn.

Gr Carmen

Mijn NOD is vrijdag 25 augustus.
Ik heb net nog een derde test gedaan en die was ook negatief. Wat frusterend zeg!
Wat je zegt, positief is positief. Volgende week nog maar eens een test doen denk ik.
Ik zit alleen met een probleem. Via het ziekenhuis doe ik een afvalprogramma met Modifast. Dit gebruik ik nu nog wel natuurlijk. Zou dat kwaad kunnen als ik toch wel zwanger ben. Ik wil denk ik maandag toch nog effe bellen met de huisarts voor een test. En desnoods met het ziekenhuis. Vind het wel spannend hoor!
Stiekem verzin je al namen en richt je in gedachten de babykamer al in. Wat idioot zeg!
Ik hou jullie goed op de hoogte!

Groetjes Andrea

Ik heb ook getest, maar negatief. Had t kunnen verwachten, want het is volgens mij 2 dagen te vroeg. Raar eigenlijk ,dat ik het niet op kan brengen om te wachten terwijl je weet dat dat verstandiger is, omdat je vaak toch negatief test.
Volgende week nog maar eens. Ik ga maandag en dinsdag werken, wil nu wachten tot woensdag, maar of ik dat haal?
Ook ik was stiekum al aan het rondkijken voor behang voor een peuterkamer als mijn dochter van de babykamer af moet voor het nieuwe kleintje….

M

Hoi allemaal,

Wat is het fijn om te lezen dat ik niet de enige in de wereld ben die onzeker en ongeduldig is... Mijn NOD is 23-8. Ik heb al een paar dagen steken in mijn borsten en krampjes in mijn onderbuik.  Op het ene moment van de dag denk ik dat het misschien wel raak zou kunnen zijn en op het andere moment ga ik er vanuit dat ik woensdag gewoon ongesteld ga worden...wordt echt gek van mezelf.

Het is onze eerste poging. We zouden dus wel héél véél geluk hebben als het meteen is gelukt...

Was het maar vast woensdag...
(of kan ik donderdag ochtend pas testen)

Terug
Bovenaan