wel of toch niet??

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

Ik zit sinds kort ook hier op het forum omdat we heel hard aan het oefenen zijn voor een kindje... Nu heb ik al 1,5 week rare klachten, gevoelige borsten, ontzettend moe, rammelende darmen... nu is morgen mijn NOD en heb ik maandag al een vroege test gedaan, negatief. Gister heb ik een test van de kruidvat gedaan die 2 voor 5 euro en die was ook negatief. Nu heb ik net een vroege test van cb gedaan en daar lijkt in het midden toch een heel dun lijntje te staan... Zou dit het toch kunnen zijn of wil ik het gewoon heel graag zien?? Ik weet het ondertussen echt niet meer... Zou graag van jullie horen of hier iemand ervaring mee heeft of wat jullie ervan denken... Vast bedankt groetjes Linda

Ik zou na je NOD nog eens testen.

Normaal is een streep een streep. Maar er zijn andere mensen hier die ook teleurstelling hebben gehad door zo te testen,.....

Ik hoop echt voor je dat het een positest is.
En zeg alvast heeeeel voorzichtig gefeliciteerd!

Je lichaam kan je ook voor de gek houden. Als je er te veel mee bezig bent kan je je eigen NOD uitstellen. het kan ook wezen dat je HCG nog te laag is en dat daarom de test nog negatief is of echt heel erg licht. Ik zou over 2 dagen nog een keer testen. Succes met afwachten

wacht nog even 2 dagen..
en test dan opnieuw.
misschien is er dan meer duidelijkheid..
want iid sommige hebben ook wel eens een dun/wazig streepje en dan is het achteraf helemaal niks..
hopen op een goede streep:)
succes.

Terug
Bovenaan