wel ongesteld geweest maar..................................??????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Een vraagje, misschien komt iemand dit bekent voor. Ik ben de laatste keer maar zeer kort ong. geweest (2 dagen) 1,5 dag daarna ook nog plots een beetje en daarna weer niks meer. Heb wel de 1,5 week daarna steeds weer steken in mijn borst, veel last van mijn maag en niet veel eetlust. Ook heb ik al sinds vorige week zondag wat last van mijn onderbuik (heb ik normaal met eiersprong 2 dagen).Het is telkens een beetje wisselend of ik er last van heb. Komt dit iemand bekend voor??? Durf eigenlijk geen test te doen, ben bang dat ik mezelf weer teleurstel.........

Help!!

Liefs Marian

Hoi Marian,

ik zou het eigenlijk niet weten?
Het lichaam is zo goed in ons misleiden, dat ik heb gemerkt dat alles mogelijk is.
Dus ook dat het bij jou nu zo ver is!!!
Maar waar zit je nu in je cyclus dan? Dicht bij je NOD dag?

Groetjesss,
Ashley.

Hoi Marian,

Wat verevelend he,die onzekerheid?
Ik weet niet of het bij jouw zo is maar ik had ook een hele korte ongesteldheid.
Ongeveer 1/2 dag rood bloed en ongeveer 2 dagen oud bruin bloed.
Daarna was alles weg.Toen twee dagen erna weer heel licht rood bloed.
Tegen beter weten in toch een test gedaan omdat ik net als jij ook niet wist waar ik aan toe was en waarempel ZWANGER!!!!
Daarom , ik weet niet of het bij jouw ook zo is maar ik zou zeggen TESTEN.
Je weet maar nooit.

Heel veel succes.
Liefs Anne

Hoi Ashley,

Oficieel zou ik VAndaag ongever mijn eiersprong pas moeten hebben. Heb een aardig vast cyclus gehad de laatste maanden namelijk. Maar heb dus al sinds vorige week zondag het gevoel wat ik normaal een beetje bij een eiersprong heb......... Alleen lang niet zo heftig als ik normaal een dag heb. Kan dan zelfs even bijna niet meer lopen. Het blijft nu gewoon een beetje zeueren in mijn onderbuik (al bijna een week) Dacht antuurlijk eerst zondag dat ik misschien m'n eiersprong eerder had omdat k opeens zo kort maar ong was.... Maar niet dus. Ben bang inderdaad dat je lichaam je een beetje voor de gek aan houden is. Je wil natuurlijk ook graag dinegen zien.... maar goed.

Liefs Marian

Ong begon op donderdag heel licht(Eigenlijk niet echt maandverband nodig) Vrijdags ook maar licht en zatedag avond was het al weer zowat over. Zondag niks meer en op maandag stond ik in de winkel en ineens...... heel kort en daarna weer niks meer. Wel ook bruin gehad maar dat heb ik vaker aan het einde.

liefs Marian

Blijf in twijfel maar goed, heb nu dus wel mijn eiersprong gehad gister denk ik. Weer die erge pijn in mijn buik gehad die ik anders ook al had. Ik weet alleen niet of de eiersprong daarvoor is of op het moment dat het geen zeer meer doet??? Weet iemand dat die daar ook ervaring mee heeft?? Heb al wel zeker een week geen zin om echt wat te eten en vaak smaakt het me ook niet echt (heel gek allemaal)

Liefs Marian

Terug
Bovenaan