wel op het potje, niet op de wc

Hey,

Ik heb weer eens wat hoor. Ilona plast harstikke goed op het potje, maar......mevrouw wenst niet op de wc te plassen! hihi. Ook niet met een wc verkleiner. Ik heb al geprobeerd haar om te kopen, maar daar trapt ze niet in...
Heeft er iemand een tip of zal ik maar gewoon nog geduldig afwachten tot ze het wel wil?

Ik zou maar gewoon geduldig afwachten! Maud heeft eerst ook een tijdje alleen op het potje gezeten. Ze vond de wc maar niks, ook niet met verkleiner. En opeens zei ze dat ze op de grote wc wou plassen. Toen ging ze een tijdje afwisselend op het potje en de wc. Op een gegeven moment heb ik het potje opgeruimd en dat vond ze prima, vanaf toen ging alles goed op de wc. Alleen heeft ze de verkleiner nooit gebruikt, haha! Geduld is dus wel iets wat je af en toe nodig hebt, maar ik weet zeker dat Ilona het vanzelf aangeeft. Af en toe kun je het er met haar over hebben, misschien dat dat ook werkt. Succes ermee!

Hai,

Ik heb het al eens verteld, maar Jesse wil ook niet op de wc, hij vind het eng. Op het potje wil hij wel zitten, maar doet hij niks.
Komt vanzelf! OP het potje is al heel knap natuurlijkk, laat het daar eerst ook bij, over een paar weken weer eens de wc proberen, misschien wil ze dan wel.

Gr Linda

Ik zou het inderdaad geen probleem vinden. Dat ze op het potje plast is op zich al mega knap. En dat geeft toch een hoop meer veiligheid. Laat haar verder gewoon kijken als jij op de wc plast, zo leert ze dat het echt niet eng is. Misschien kun je haar dan je plasje door laten trekken. Ze wil vanzelf op de wc. Dat gaat ze wel aangeven

groetjes Linda

Terug
Bovenaan