wel overtijd, negatieve test...?

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Ik ben nieuw op het forum hier, maar heb toch een vraag waar ik hoop dat er mensen zijn die het weten:

Afgelopen vrijdag was mijn NOD, maar niks geen rode duivels. Na nu dus 3 dagen overtijd getest alleen was deze negatief. Wel heb ik veel last van misselijkheid en wat krampjes/steken af en toe in mijn onderbuik. Ook heb ik last van bruinige afscheiding.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn, misschien toch zwanger...?!

Gr. D

Hallo Dartel,

Ik weet niet hoelang je al gestopt bent met de pil      want dit kan er ook erg mee te maken hebben dat je je zo voelt. Ik zelf had de eerste maanden na het stoppen ook alleen wat bruine afscheidingen was misselijk. Maar als het zo blijft zou ik na 5 dagen gewoon even weer testen. Het kan ook zijn dat je inderdaad zwanger bent en dat er nu wat oud bloed vrij komt..... Ik hoop natuurlijk voor je dit het geval is!!!

Laat je het nog even weten= Ben erg benieuwd na de uitslag!!

Liefs

Hoi Dartel,

Ja, als je nog niet zo lang geleden met de pil gestopt bent, kan het met ontpillen te maken hebben.
Of het HCG-gehalte is nog niet hoog genoeg en dan kan je beter over een dag of 3 nog een keer testen.
Ik heb het zelf ook gehad dat ik vrij laat positief testte.
Ik duim voor je!

Groetjes,
Angel

Hoi Jo,

Ben ik juli gestopt met de pil. Andere maanden was ik eigenlijk meteen weer regelmatig ongi (28 dgn) Ook had ik  een "echte" ongesteldheid, zeg maar, en voelde ik gewoon duidelijk dat ik ongesteld moest worden met veel krampen en hoofdpijn. Dat heb ik nu niet, dus laten we het hopen.....

Groetjes

Vandaag toch maar weer getest, veel te nieuwsgierig.......
En toch zwanger!!!!!!!

Dit keer een andere test gebruikt, maar hij was overduidelijk

Groetjes Dartel

Haay Dartel!

Van harte gefeliciteerd! Ik wens je een hele mooie en gezonde zwangerschap!! geniet ervan!

Liefs  

Terug
Bovenaan