A
Anoniem
Guest
<p>Sinds december 2018 zijn mijn man en ik bezig met zwanger worden. Ik ben sinds mijn 14de aan de pil geweest, dus daar heb ik dan zo'n 14 jaar aan gezeten (ben nu 28). Uiteraard is het dan even zoeken naar wanneer je ovulatie is en hoe lang je cyclus is. <br />- De eerste cyclus was 40 dagen.<br />- De tweede cyclus was vreemd omdat ik een week lang om de paar dagen een paar druppeltjes bloed had (echt heel weinig), maar echt ongesteld werd ik na 44 dagen.<br />- De derde cyclus (als ik dan de vanaf eerste dag echt vol ongesteld reken) 22 dagen.<br />- De vierde cyclus 45 dagen.<br />Ik zit dus nu in cyclus 5 en heb deze maand goed opgelet. Ik weet dan ook zeker dat ik mijn ovulatie heb gevoeld. Ik heb altijd een steek in mijn linker borst (naar huisarts voor geweest vorig jaar en die zei dat het met cyclus te maken had), maar nooit op gelet wanneer dat precies was. Nu was het samen met een soort menstruatiekrampen (ovulatiepijn) en dat beide op 1 dag. Wat ik weet<br />- Dag 19 ovulatie gevoeld.<br />- Dag 46 nog steeds geen menstruatie<br />- 1 kilo aangekomen.<br />- Vaak misselijk.<br />- Meerdere zwangerschapstesten over periode gedaan, allemaal negatief.</p><p>Mijn vraag, kan het (ondanks dat de testen negatief zijn) dat ik zwanger ben? Omdat mijn normale cyclus tussen de 40/45 dagen liggen kan het zijn dat ik te vroeg heb getest, of niet? Wat wel weer vreemd is omdat ik dus al dag 19 denk te hebben geovuleerd.</p>