Wel positieve zw test geen symptomen

<p>Hallo allemaal<br />Ik ben nieuw hier, ik vraag me af of er dames zijn die wel een positieve zwangerschapstest hadden/ hebben gehad en bijna geen symptomen hadden.  Ik had gisteren last van krampen en steken in de rug waarvan ik denk dat het mijn innesteling was ( zonder bloedverlies) dit voelde ik toch echt. vandaag nog steeds een zeurende pijn in rug en af en toe misselijk,  ook ben ik veel moe </p>

Ik had nergens last van behalve duizeligheid. Geen innestelingsbloeding, symptomen kwamen later.
Wees blij en geniet van je eerste echo afspraak 

Bedankt. Ik moet de 13e mijn menstruatie krijgen . Gisteren wel erge steken gehad in mijn onderrug en wat krampjes verder geen innestelingsbloeding.  Duizeligheid had ik vanmorgen ook even toen ik op stond! 

Ik moet nog testen hoop het nog ff vol te houden tot mijn NOD 

Oh wat spannend! Zo niet, een nieuw jaar met nieuwe kansen. Ik had geen duizeligheid smorgens als ik uit bed kwam maar gedurende de dag.
Ik duim voor je 

Ik heb bij alle 4 mijn zwangerschappen de eerste 10 weken geen symptomen gehad. Heerlijk toch. Enige nadeel is dat je er wat onzeker door kunt worden en dus echt naar die eerste echo toeleeft.

Pas in week 7 duidelijke symptomen, misselijk en emotioneel. Geniet er maar van want je kan er behoorlijk beroerd van zijn ?

Terug
Bovenaan