Wel raar....

Hoi alle december mama's!

Wat fijn om te zien dat jullie nu bovenaan staan en deze maand gaan genieten van jullie kleintje en hopelijk een mooie bevalling gaan beleven.
Diegene die al bevallen zijn gefeliciteerd!!!
Wat had ik graag nu ook bij deze cub gehoord, maar helaas ging het mis bij ons.
Nu jullie bovenaan staan geeft het wel even een dubbel gevoel!
Ben nu een aprilclubmama en ben nu ruim 22 weken, en alles gaat nu heel goed! Dus nog even wachten tot april en dan mogen wij ook weer!!!
Jullie geniet ze nog deze maand van het bolle buikje en hopelijk zonder al teveel kwaaltjes! En voor de bevallen mama's, veel plezier met jullie kleine uk!
Liefs Bowi

Hey Bowi,

Wat leuk dat je even reageert! Ik kan mij heel goed voorstellen dat het zien van deze decemberclub je een dubbel gevoel geeft....Zo ontzettend jammer dat het destijds mis ging...
Maar wat fantastisch dat je nu een aprilclubmama bent en dat alles zo goed gaat!! Ben echt heel erg blij voor je/jullie!
Hier al prachtige decemberbaby's geboren, maar ook nog veel laatste loodjes..
Ook ik moet nog eventjes geduld hebben...

Heel veel geluk gewenst en ik hou het aprilclubje in de gaten over een paar maanden!!

Liefs Brigitte

Hoi Bowi

Wat lief dat je zo met ons meeleeft. Voor jou inderdaad een heel dubbel gevoel.

Verloopt je zwangerschap helemaal naar wens?

We houden jou ook in de gaten!

Lfs Esther

Hoi,

Wat lief dat je meleeft en wat een raar gevoel moet dat inderdaad zijn! Heel dubbel en verdrietig, maar gelukkig heb je weer een kindje in je buik!

Groetjes Renate

Hoi Bowi.

Leuk dat je even een berichtje achterlaat.
Kan me voorstellen dat het heel dubbel voor jullie is. De uitgerekende datum vergeet je niet.
Wel heel erg fijn dat je op dit moment weer zwanger bent, en al best wel ver!
Verloopt deze zwangerschap goed?

Veel succes en plezier deze zwangerschap!

Liefs Danielle

hallo bowi .,
wel super lief van je dat je even aan ons denkt ... voor jou een beetje een rot gevoel en tijd ,, maar geniet van je wondertje in je buik nu ,,,

groetjes mandy

Hey Bowi,

Wat een lief bericht. Kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt.
Ben heel blij dat het nu goed met jou en je beebje gaat.
Ik wens je nog een hele fijne zwangerschap en blijf je volgen bij de april mama's!

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan