Wel spannend hoor!!

A

Anoniem

Guest
Hoidiehoi!!

Vinden jullie het ook zo spannend allemaal? Ik bedoel dus de forum (familie hihi)dag....
Ik heb er onwijijijijijijs veel zin in. Ben echt aan het aftellen. Maar toch....ik heb uitgerekend dat ik nu:
11 maanden bij "zwanger worden"
9maanden bij "augustus mama's"
8 maanden hier

ben....en in al die tijd heb ik alleen maar 1 keer Nelleke ontmoet. Vorige maand, dus ook niet echt lang geleden.... Eerder zijn er wel ontmoetingen geweest, maar ik durfde nooit. haha Nu vind ik het dus onwijs spannend om jullie te gaan ontmoeten....kan niet wachten!

Hebben jullie dat ook??

Liefs Annet

Vind het wel een beetje spannend, maar ik heb nooit geen moeite met nieuwe mensen ontmoeten. Dat is wel het laatste waar ik me druk om maak. Vind het dus ook niet erg als ik helemaal alleen had moeten komen..

Maar ik denk dat het ook scheelt dat ik erg graag rij, lekker m'n allessie mee kan nemen (Kay), camera mee en de dag ervoor al alles inpak en geinstalleert in de auto, gewoon een heerlijk dagje weg.. En dat jullie er dan ook zijn maakt de dag misschien wel helemaal compleet. En zo niet?.. dan ben ik  zo op mijn eigen houtje het dierenpark in "verdwaald" haha..

Ik laat het altijd maar gewoon op me afkomen, maar zie een leuke dag tegemoet!!

Esmé mv Kay

Ow ja,.. Ik zit hier nu ongeveer mijn hele zwangerschap tot nu..!!

Heb er ook enorm zin in!
En als het allemaal tegenvalt (geloof ik nooit hoor), werkt mijn vader in soest waar ik heen kan of ik ga gewoon naar huis hahahaha.
Maar ik denk dat het allemaal wel goed zal komen. Met nelleke was het ook erg gezellig, dus dan komt dit helemaal goed  (geintje nelleke!!!)

Ik zit vanaf dat ik 6 wkn zwanger was op het sept-forum en toen ik bevallen ben hier.
Best een tijdje hihi

Pauline

Ja, ik vind het ook best spannend hoor, maar heb er onwijs veel zin in!!

Ik zit hier sinds m'n zwangerschap (week 10 ofzo)
Maar toen Marin was geboren heb ik een poos niet gereageerd, omdat ik jullie eerst niet kon vinden! BlonT hoor!!

Pfff ik zit hier ook al zo vanaf het begin van mijn zwangerschap ongeveer. Ik heb ook helemaal zin aan donderdag!!!!! Eindelijk eens zien met wie je nu je ditjes en datjes deelt op het internet. Wel spannend, maar leuk spannend. Van foto's kennen we elkaar zo'n beetje, maar niet van verder uiterlijk en stem enzo.... Ben ècht heel benieuwd...

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan