wel staan maar geen pasjes

hallo,

ilona is nu 1 jaar en een maand. sinds een week voor haar verjaardag ging ze staan. maar ze zet geen pasjes.
ook als je haar beet houd gaat gelijk de knieen gebogen en gaat ze gelijk weer kruipen.
ze staat alleen in bed aan de bank en tafel.

ze kan wel kruipen als de beste, met 6,5 maand was ze al aan het kruipen. en dan met de buik van de grond.

mijn andere dochter stond met 10 maanden en dee bijna gelijk er na al stapjes zetten en met 14 maanden liep ze helamaal los.

nu is mij de vraag is ilona erg langzaam. of valt dat nog mee.

groetjes henny
 
haha, als je de jouwe al sloom vind wat moet je dan van mijn oudste wel niet denken??? Hij is nu bijna 3 maar hij liep pas toen hij 21 maanden was...
Ieder kindje heeft zijn eigen ritme, en ik denk dat 13 maanden helemaal niet sloom is hoor..
Gr. Anne-Marie
 
hoi,

Dat komt vanzelf misschien voelt ze zich nog gewoon niet zeker genoeg om te stappen.
Lijkt me ook moeilijk en eng in het begin want je meot wel even op een been staan.
Het ene kind is met alles net even vlugger dan het andere.
 
HI aapjes2,

Ik vraag me af waar jij je druk over maakt, nee joh, Ilona is echt niet langzaam hoor.
Onze dochter is pas sloom, maar wel de liefste natuurlijk, ze is vijftien maanden en loopt ook nog langes niet. Ze kruipt nog niet eens, heeft ze geen zin in.
Je moet je echt niet druk maken hoor, het ene kind is het andere niet.

X
 
Terug
Bovenaan