Wel staan, niet zitten, maxi-cosi te krap

<p>Hoi iedereen! </p><p>Onze kleine jongen van 10 maanden heeft het staan sinds een paar dagen goed onder de knie. Hij gaat nu echt overal staan en is zo trots. Als hij staat zet hij ook gelijk stapjes opzij.</p><p>Alleen met zelf gaan zitten is hij totaal nog niet bezig. Als ik hem in zitstand neerzet, kan hij op zijn gemakje heel lang zo blijven spelen en heeft hij een goede balans.</p><p>Nu begint hij echt steeds te huilen en zich te verzetten als hij in de maxi cosi moet. Hij is ook ruim 11 kilo en is gewoon te breed voor het stoeltje. We hebben een autostoel groep 1-2-3 besteld en die komt een dezer dagen binnen.. toch vind ik het spannend, omdat hij niet uit zichzelf gaat zitten. </p><p>Nu moet ik wel zeggen dat we amper met de auto rijden, zeker in deze tijden. En als ik een boodschapje ga doen met hem, dan lopen we eigenlijk altijd.</p><p>Wat denken jullie? Gewoon in zijn nieuwe autostoel zetten als deze binnenkomt? Geen idee of er een ligstand op zit.</p><p>Thanks alvast voor het meedenken ?</p>
 
Ja hoor gewoon in de autostoel. Mijn jongste dochter is nu 9 maanden en zit al vanaf 8.5 maand in een autostoel. Ze kan wel zelf van lig- naar zitstand maar dat is nog maar sinds een paar dagen. Dus ze zat al eerder in de autostoel. Kan geen kwaad hoor, ze zitten toch ook een half uur op de grond te spelen in zitstand? Dan kunnen ze ook in de autostoel.
Mijn oudste dochter ging ook rond 9 maanden uit de maxi cosi. Mijn kinderen zijn ook groot, vonden de maxi cosi vreselijk en almaar huilen vanaf 8 maanden in de maxi cosi. En ik sjouwde me een bult, zo zwaar die maxi cosi! Blij dat ze in een autostoel zitten nu. Dat gaat prima en je kindje vindt het waarschijnlijk fantastisch!
 
Ja hoor gewoon in de autostoel. Mijn jongste dochter is nu 9 maanden en zit al vanaf 8.5 maand in een autostoel. Ze kan wel zelf van lig- naar zitstand maar dat is nog maar sinds een paar dagen. Dus ze zat al eerder in de autostoel. Kan geen kwaad hoor, ze zitten toch ook een half uur op de grond te spelen in zitstand? Dan kunnen ze ook in de autostoel.
Mijn oudste dochter ging ook rond 9 maanden uit de maxi cosi. Mijn kinderen zijn ook groot, vonden de maxi cosi vreselijk en almaar huilen vanaf 8 maanden in de maxi cosi. En ik sjouwde me een bult, zo zwaar die maxi cosi! Blij dat ze in een autostoel zitten nu. Dat gaat prima en je kindje vindt het waarschijnlijk fantastisch!
 
Mijn dochter kon al met 6 maanden staan maar pas met 9 maanden zitten maar ze was heel klein dus paste nog wel in de maxi cosi anders reiswieg of draagzak buggy deed ik pas vanaf 6 maanden helemaal in lig stand tot 9 maanden 
 
Terug
Bovenaan