<p>Hoi iedereen! </p><p>Onze kleine jongen van 10 maanden heeft het staan sinds een paar dagen goed onder de knie. Hij gaat nu echt overal staan en is zo trots. Als hij staat zet hij ook gelijk stapjes opzij.</p><p>Alleen met zelf gaan zitten is hij totaal nog niet bezig. Als ik hem in zitstand neerzet, kan hij op zijn gemakje heel lang zo blijven spelen en heeft hij een goede balans.</p><p>Nu begint hij echt steeds te huilen en zich te verzetten als hij in de maxi cosi moet. Hij is ook ruim 11 kilo en is gewoon te breed voor het stoeltje. We hebben een autostoel groep 1-2-3 besteld en die komt een dezer dagen binnen.. toch vind ik het spannend, omdat hij niet uit zichzelf gaat zitten. </p><p>Nu moet ik wel zeggen dat we amper met de auto rijden, zeker in deze tijden. En als ik een boodschapje ga doen met hem, dan lopen we eigenlijk altijd.</p><p>Wat denken jullie? Gewoon in zijn nieuwe autostoel zetten als deze binnenkomt? Geen idee of er een ligstand op zit.</p><p>Thanks alvast voor het meedenken ?</p>