Wel symptomen, negatieve vroegtest

Hi,

Mijn man en ik proberen zwanger te worden van ons tweede kindje. Vorige maand had ik 2 dagen last van mijn borsten, maar helaas toch ongesteld geworden.
Nu heb ik ruim 1,5e week last van mijn borsten (er komt zelfs een beetje vocht uit wanneer ik er op druk), misselijk, krampen die sinds vandaag lijken op menstruatiekrampen (nod is donderdag). Dus, vanmorgen een sensitest gedaan: negatief. Het voelt gewoon gek dat hij negatief was. Ik weet dat de test donderdag natuurlijk betrouwbaarder zal zijn, maar ik kan gewoon echt niet wachten op duidelijkheid.. haha.

Iemand tips en ervaringen met vroegtesten? Of écht gewoon wachten tot donderdag?
 
Heei Leli,

Ik kan je geen antwoord geven maar ik zit in ongeveer dezelfde situatie. vrijdag is mijn nod. Al de hele last van mn borsten en wat krampen in mn onderbuik en rug. Vandaag zijn ze zelfs best heftig. Vanmorgen heb ik een test gedaan maar deze was negatief. Ik ga nu proberen te wachten tot zaterdag.
 
Erg he, zo lang wachten.. ik weet ook gewoon niet meer zo goed hoe het bij mijn dochter was. Alleen dat ik zere borsten had. Maar een negatieve test voelt gewoon gelijk zo deprimerend, ook al zegt het nog niets omdat het best vroeg is om te testen. Het betrouwbaarste is natuurlijk om het af te wachten, maar de tijd kruipt voorbij..

Succes met wachten. Laat je het weten?
 
Zulke klachten had ik ook een paar maanden voor mijn positieve test. Het kan ontpillen zijn. Of de hitte van de afgelopen tijd?
Zwangerschap symptomen komen pas na nod ergens.
 
Erg he, zo lang wachten.. ik weet ook gewoon niet meer zo goed hoe het bij mijn dochter was. Alleen dat ik zere borsten had. Maar een negatieve test voelt gewoon gelijk zo deprimerend, ook al zegt het nog niets omdat het best vroeg is om te testen. Het betrouwbaarste is natuurlijk om het af te wachten, maar de tijd kruipt voorbij..

Succes met wachten. Laat je het weten?
Ja ik vind het zenuwslopend. Probeer er maar gewoon vanuit te gaan dat ik ongesteld ga worden. Ik zal zeker wat laten weten!
 
Ja ik vind het zenuwslopend. Probeer er maar gewoon vanuit te gaan dat ik ongesteld ga worden. Ik zal zeker wat laten weten!
Snap ik, ik ook. Probeer er ook maar van uit te gaan. Net weer getest, maar helaas negatief. Ergens snap ik er niks van, nu m'n menstruatie maar afwachten dan.. kan me niet voorstellen dat de testen ongelijk hebben haha.
Zulke klachten had ik ook een paar maanden voor mijn positieve test. Het kan ontpillen zijn. Of de hitte van de afgelopen tijd?
Zwangerschap symptomen komen pas na nod ergens.
Ja, de hitte heb ik ook wel aan zitten denken.. ontpillen: ik slik geen pil, dus dat kan het niet zijn. We gaan het meemaken, morgen is mijn nod
 
Terug
Bovenaan