Wel temperatuur daling geen positieve test

Anoniem

New member
Hi dames, vraag!



Ik zit nu op dag 16 van mijn cyclus. Gemiddeld 28-30 dagen.

Gisteren wat buikkrampjes. Vanmorgen temperatuur daling van 37.0 naar 36.7

Echter voor het eerst ook ovulatietesten van CB ernaast aan het doen en tot op heden nog geen smiley....

Wat denken jullie?

Wel of geen eisprong?

Groetjes K.
 
Hee. Ik heb zelf ook een paar maanden getempt en ovulatietesten erbij gedaan. Ik vind zelf het verschil nog niet super hoog. Je moet ook eigenlijk niet op de daling letten maar op de verhoging na je eisprong. Met temperaturen kan je niet je eisprong voorspellen maar alleen zien als ie al geweest is. Mijn temp ging ineens een stuk omhoog NAdat ik mijn ei gevonden had met ovulatietesten! Pas 2 dagen later gaat je temp omhoog! Probeer ook ovulatietesten te doen die streepjes aangeven, die vond ik duidelijker. Ik kon mijn ei met een week al aan zien komen, het 2e streepje werd steeds duidelijker. Als ik dan dacht op de piek te zitten dan deed ik die van clearblue en dan had ik 100% bevestiging! Mijn temp ging als volgt: 36.18 / 36.47 / 36.35 (ovutest positief) / 36.24 (ovutest negatief) / 36.59 / 36.69 / 36.85 / 36.80 vanaf dit punt bleef ie een paar dagen hoog, zakte iets naar de 36.70 en daarna stijgende lijn omhoog.. die daling is de innesteling geweest want ik heb daarna een positieve zwangerschapstest in handen gehad en ben nu 10wk zwanger! Ik weet dus zeker dat deze temp curve klopt!

Ik hoop dat je hier iets aan hebt! Succes!



 
Super helder uitgelegd!! Dankjewel!!

Ik heb altijd vrij hoge temperatuur .

Vorige maand gemiddelde 37.0 begin cyclus, 36.8 bij de daling en daarna tot menstruatie 37.4/37.5

Ik verwacht dat nu mijn temperatuur gaat stijgen. Benieuwd of ik ook dan een positieve ovulatietest krijg!

Ik dacht dat je die voor de daling al kreeg!

Dankje! Jij gefeliciteerd met je zwangerschap! Duurde het lang voor je in verwachting was?

Geniet ervan en veel geluk!
 
Dankjewel! Wij zijn precies een jaar bezig geweest maar ik had last van een zeer onregelmatige cyclus. In de laatste 2 maanden heb ik mij bezig gehouden met tempen en ovulatie testen en dit gaf mij een hoop duidelijkheid gelukkig! Hopelijk is het voor jullie ook snel raak! Succes!
 
Hi k5

bij mij is er ook altijd een ovulatie als de temperatuur daalt. Normaal van 36,2/36,3 naar 36,0 dan weet ik dat ik die dag mijn ei heb en daarna schiet die omhoog en bevestigd dat dus dat het een ei was geweest. Deze maand zit ik al op dag 28 en nog steeds geen ei maar heb vorige maand een miskraam gehad dus duurt denk ik allemaal iets langer.
 
Hoii, misschien heb je nog wat aan mijn tip, als ik het zo lees probeer je zwanger te worden? Je zou de ladycomp-baby kunnen aanschaffen, doe houd alles keurig voor je bij, qua temperatuur enz. Weet niet of je het kent?
 
Terug
Bovenaan