Wel temperatuur dip maar geen stijging

Hoi,



Ik ben nieuw op dit forum maar lees al een poosje mee. Mijn vriend en ik zijn sinds een jaar bezig met zwanger worden en gaan binnenkort voor het eerst naar het ziekenhuis. Ik heb een aantal maanden ovulatietesten gebruikt waar ik meestal wel een lh piek vond maar ben nu voor het eerst gaan tempen.

Ik doe dit iedere ochtend rond 06.00 als ik nog in bed lig. Op dag 1 t/m 11 lag mijn temperatuur tussen 36.5 en 36.7. Op dag 12 had ik een 'dip' (36.2) en had verwacht dat daarna mijn temperatuur zou gaan stijgen boven mijn temp voor de 'dip'. dat gebeurt meestal toch? Nu is mijn temperatuur echter vanaf dag 13 tot en met vandaag (dag 18) weer 36.6. Heb ik nu geen eisprong gehad..?



Wel vanaf dag 12 3 dagen vruchtbaar slijm gehad en gisteren erge kramp (koliek achtig). Iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt :)
 
'Wel vanaf dag 12 3 dagen vruchtbaar slijm gehad en gisteren erge kramp (koliek achtig). Iemand ervaring hiermee?'

O, ja. Daar heb ik al enkele maanden erg veel last van gehad. De eerste 6 maanden werd ik of een week te vroeg ongesteld, of gewoon op de uitgerekende NOD-dag ongesteld. Toen heb ik na 7 maanden het een beetje los gelaten, en had ik voor het eerst in 7 maanden geen krampjes. De maand erna, deze maand dus. Had ook het vruchtbaarheid slijm en week erna weer kramp. En de week erna werd ik niet ongesteld, maar de krampjes voelde net zo aan als de voorgaande maanden. Ik heb afgelopen week positief getest. :D De krampjes zouden erg goed innesteling kunnen wezen. Ik denk dat het in mijn geval bijna zeker het geval is geweest. Dus er is zeker hoop.

Ik hoop dat het jou ook gauw lukt, maar ik denk dat je gewoon je NOD dag moet afwachten. De enige tip die ik geven kan, is het loslaten, wees er niet te veel mee bezig.
 
Bedankt voor je reactie! En natuurlijk gefeliciteerd! Ben er eerlijk gezegd niet eens zo heel erg mee bezig, dit tempen doe ik voor onze ziekenhuis afspraak  (werd me geadviseerd bij de huisarts).

Vind het wel opvallend dat ik niet de 'bekende' piek heb in mijn temperatuur. Vanmorgen 36.7 dus misschien stijgt ie gestaag... Ik ga er wel vanuit dat ik gewoon een eisprong heb gehad, mijn cyclus is altijd regelmatig.

Dat die buikkramp ook een eventuele innesteling kan zijn had ik nog helemaal niet bedacht! Nog niet eerder gehad, voelde meer als nierpijn!
 
Terug
Bovenaan