<p>Hoi Dames, </p><p>Wie kan me helpen/geruststellen. </p><p>Sinds 14 maanden ben ik gestopt met de pil. Cyclus tussen de 25 en 34 dagen. Sinds 3 maanden bezig met zwanger worden van een 1e kindje en sinds 2 maanden bezig met ovulatietesten van de Action.</p><p>Laatste 2 maanden dat ik de testst gebruikt heb, 2 keer een goede positieve test waarbij de teststreep eigenlijk net zo duidelijk en donker was als de controlestreep. Was idd die 2x de eisprong want werd precies 2 weken na die positieve testst ongesteld. Nu in ronde 3 ook eisprong geprobeerd te vinden door middel van de ovulatietesten. Vanaf cyclus dag 9 ermee begonnen en zit nu op cyclus dag 22. Nog niet zon positieve test gekregen als de vorige 2x .. wel in deze 'test' periode op flink wat dagen heel erg veel slijm gehad. (Houdt namelijk ook de afscheiding heel goed in de gaten) niet échtt zo rekbaar en doorzichtig als vorige maanden maar wel zodanig vruchtbaar slijm dat ik me echt afvroeg waarom die ovulatietesten maar niet positief worden..gister op cyclusdag 21 had ik wel heel veel waterige,doorzichtige afscheiding zonder wit erdoorheen, en wat ook best rekbaar was..dus ik dacht nou, nú moet er dan toch een positieve test komen, dan heb ik gewoon een keer een lange cyclus van 35 dagen, maar nee, niet positief.</p><p>Vanaf cyclysdag 9 wel om de dag geklust. Dus dat zit wel goed. Maar ik vind het zoo vervelend dat ik nu niet weet wanneer ik mijn NOD kan verwachten..</p><p>Kan het gewoon zo zijn dat ik mijn eisprong gewoon heb gehad maar ik d.m.v. de testst hem gewoon gemist heb? Het zijn en blijven maar testen natuurlijk.. maar vibd het zo frustrerend omdat ik de laatste 2 maanden wel zon duidelijke positieve ovutest had...</p><p>Tijdens het vrijen, op dag 16 of 18 had ik wel even van die pijnscheuten bij mijn eierstokken door het 'stoten' om het zo maar even te zeggen, doordat de penis ertegen aan duwt. Wellicht is dit het geweest misschien..was ook wel tijdens de erg natte dagen..</p><p>Kan me maar moeilijk voorstellen dat ik geen eisprong heb gehad deze maand.. gezien de hoeveelheid vruchtbare afscheiding enzo..en gezien het feit dat ik al 14 maanden zonder pil netjes tussen de 25 en 34 dagen ongesteld wordt. En dan waren 25 en 34 een uitzondering.. </p><p>Ik hoop reacties te krijgen van andere meiden...misschien vab meiden die ook testen of getest hebben met action ovulatietesten en niet n hele duidelijke streep krijgen bij de eisprong maar die toch wel echt hebben gehad achteraf? </p><p>Weet dat ik er veel te veel mee bezig ben,en dat wordt ook tegen me gezegt, ben ik het mee eens.. maar jullie weten vast en zeker hoe moeilijk het is om dat niet te doen als je kinderwens heel groot is.. </p><p>Liefs onzekere knufje .. </p>