Wel vermoeiend soms...

A

Anoniem

Guest
Sinds Elise kan staan, is ze echt meer aan het jengelen.
Als ze nu haar zelf optrekt aan de tafel ofzo dan staat ze ongeveer 5 min. en dan weet ze wel hoe ze moet gaan zitten alleen durft ze de tafel dan niet los te laten...en dan is het weer.
Of ze valt en dan is het ook weer.
In de box wilt ze ook niet meer zo lang...je raad het al..dan is het ook .
Tot een maandje geleden kon ze echt heel goed zelf vermaken in de box en hoorde je haar echt niet.
Met speelgoed spelen wil ze ook niet meer...alleen nog maar verkennen.
Het is echt een hele leuke periode hoor...maar ook zo vermoeiend....

Groetjes Linda.

Ps weten jullie waar je een beveiligingssysteem kan kopen voor de video?
Gisteren bij prenatal gekeken, en daar hadden ze het niet...misschien te ouderwets...een videorecorder?

hoi!!

Beveiligingssysteem voor video??? uhhhhh, eerlijk gezegd heb ik er nog nooit van gehoord of gezien(het systeem dan hé?? )

Tja, alle geautomatiseerde producten zijn hier "verboden terrein" de 1e paar maanden heb ik continue achter haar broek aan gezeten.. nu wéét ze dat ze er niet aan mag komen. Wil niet zeggen dat ze het niet probeert hoor! hahaha, maar wel veel minder dan eerst.

groetjes Debby

Ja het is gewoon een simpel plastic kleppie wat je ervoor kan doen.
Me zus had zo'n ding bij mijn nichtje...want daar verdween ook van alles in de video...maar dat is alweer 7 jaar geleden...zal wel verouderd zijn.

Groetjes linda

ik ben bang van ook ja... et enige waar je zou kunnen kijken is bij media-markt ofzo...
anders zou ik het niet weten.

groetjes Debby

Ja daar kan ik ook wel eens kijken ja....ben bang dat het gewoon opletten blijft...en blijven...NEE dat mag niet ...NEE niet aankomen...NEE...NEE...dan leren ze het uiteindelijk ook wel...Toch?

Groetjes Linda

Hier wel iig!! ik loop de godganse dag...NEE!!! Nee!! NEE!! Afblijven!! mag niet!!! kom hier!! ga weg daar!! hahahaha, als ze 3 zijn proberen ze het nog hoor.... maar de aanhouder wint tóch???

groetjes Debby

maar van de dvd blijft ze (nu) eindelijk (een beetje) af!!!

hahaha ja dat blijft nog wel ff ja ben ik bang....als ze aan de video komt...roep ik NEEEEE afblijven...krijgen we een klein huilsaldo...probeert ze het opnieuw...weer een huilsaldo...en zo blijven fftjes doorgaan...heel leuk is dat!

Maar ja ik lees dat het uiteindelijk wel helpt dus???
Nou dat geeft me dan hoop....

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan