Wel zere borsten geen positief resultaat

Hallo,
Hopelijk kan iemand mij iets zinnigs vertellen over het volgende.
Ik ben erg onregelmatig ongesteld. Omdat ik nu niet bezig ben met zwanger worden let ik er ook niet goed op (heb 2 kinderen).
Echter sinds een week heb ik pijn in mijn borsten. Omdat ik niet meer wist wanneer ik ongesteld was geworden heb ik een test gedaan. Die was negatief.
Heb ik hiermee nu definitief uitgesloten dat ik zwanger ben? Of kun je pijnlijke borsten door zwangerschap hebben terwijl de test nog niet aangeeft dat je zwanger bent. Je zou denken dat ik ervaren ben maar dit weet ik nou juist net weer niet.
Ik beredeneerde namelijk dat je pijnlijke borsten krijgt van het HCG zwangerschapshormoon en dat heb ik dus nu niet in mijn lichaam gezien de uitslag van de test. Maar klopt deze redenatie. Wie weet meer.
 
hoi,

Ik had voordat ik zwanger werd wel vaker last van pijnlijke borsten in de week voor mijn menstruatie. Bij mij waren de klachten elke maand anders, de ene keer had ik meer pijn in mijn borsten, een volgende keer meer hoofdpijn en heel soms had ik helemaal geen klachten.

Dus of jou redenatie klopt dat weet ik niet, maar je kan natuurlijk altijd over een week ofzo nog eens een test doen als je er dan nog last van hebt en je menstruatie blijft uit.

groetjes, Jane 33 weken
 
Hi,

Misschien ben je te vroeg met de test en is het hormoon nog niet sterk genoeg aanwezig. Ik zou de test over een week nog een keer doen als je menstruatie uitblijft.
Overigens had ik ook altijd als ik ongesteld moest worden pijn in mijn borsten dus of dit echt een voorteken van zwangerschap is durf ik niet echt te zeggen.

Succes

groetjes, Krista 37 weken
 
Of de pijnlijke borsten komen door een evt. zwangerschap, dat zou kunnen maar hoeft niet persee.
Ik dacht toen ik daadwerkelijk zwanger was ook zwanger te zijn de test was negatief, maar naar een paar dagen nog geen red devil gezien te hebben nog maar een keer een test gedaan en toen was deze wel positief, ik denk dat je beter nog een paar dagen kan wachten en als je dan nog niet ongi bent, alsnog een keer een test te doen.
Veel succes

groetjes kim
 
Terug
Bovenaan