wel zien maar nog niemand die het weet!!

hallo dames

ik ga morgen voor mijn eerste echo,ik ben dan naar mijn berekening 11 weken,(kwam er laat achter dat ik zwanger was)

maar ok
ik heb echt een buik (het is de 2e) heb al zwangerschapbroeken aan of broeken met een stiek en wijde truitjes,maar toch de buik valt niet te verbergen.

omdat ik nooit een buik heb gehad en altijd strakke kleding draag,valt het bij sommige vrienden echt op!
heb hun wijsgemaakt dat ik veel last heb van mijn darmen.

ook op het werk kijken ze heel raar.

het is een raar idee dat je je buik aan het verbergen bent terwijl je er heel trots op bent!

wie maakt dit ook mee??

ps ik wacht eerst echo af voordat ik iedereen het vertel heb namelijk al een keer miskraam gehad

Hoi,

Gefeliciteerd hoor. Spannend dat je morgen je echo krijgt. Aan je buik te zien groeit het kindje goed haha....geloven de mensen je als je zegt dat je last van je darmen hebt? Hopelijk kan je het gauw gaan vertellen.

Groetjes Petra

hoi,

Heel herkenbaar!
Ook ik heb vorig jaar met twaalf weken een miskraam gehad en ben dus wat afwachtend geweest. Gelukkig heb ik nu met dertien weken het hartje gehoord en kan er eigenlijk weinig meer mis gaan, dus nu mag iedereen het weten.
Volgende week heb ik op mijn werk een vergadering met mijn hele team, dan ga ik het hen als eerste vertellen, de dagen daarop zal het wel rond gaan...
Maar ook ik draag al weken zwangerschapskleding en ben bezig mijn buik te verdoezelen. Gelukkig heb ik net twee weken vakantie gehad (weg van het werk) en heb ik voor mijn werk een paar nette setjes die ik had gekocht net na de bevalling van onze zoon. Toen was mijn buik nog niet helemaal plat en die kan ik nu aan. Maar ik zie de mensen kijken, alleen zijn ze te beleeft om het te vragen :)
Nu, nadat ik gisteren het hartje gehoord heb, heb ik zoiets van: laat ze het maar zien en als ze het vragen vertel ik het gewoon!
Overigens weten onze vrienden het wel al langer. Omdat ik ook graag hun stuen wilde hebben als het mis zou gaan en ze door de vorige miskraam begrepen dat het een spannende tijd voor ons was heb ik het ze wel verteld.

Jij succes de komende weken!

Erica

Hoe was je echo?!?
Toen ik zwanger was van de jongste had ik ook het idee dat mensen op het werk al wel heel snel konden zien, achteraf bleek het nog wel mee te vallen ook al groeide ik toch echt al wel. Maar om  1 of andere reden hadden ze het wel verwacht, maar meer omdat ze mij en mijn vriend ingeschat hadden als 2 dicht op elkaar en tja dan gaan ze je toch 'in de gaten' houden.

Nu werk ik niet meer, maar je ziet mensen nu ook kijken hoor haha. Tis nu ook echt wel duidelijk. Als ik mijn eigen t shirts aan heb dan kruipen ze aan de voorkant al heel elegant omhoog en daaronderuit dan dus een mooie bolling.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan