Wel zwanger, maar geen klachten?

A

Anoniem

Guest
Zijn er mensen die dat hebben ervaren?
Geeft misschien hoop voor diegene die niks voelen en er toch 'druk' mee bezig zijn....(zucht)

he
bij mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal nergens last van gehad stond ook perplex toen er 2 streepjes verschenen en had toen toch wel even zoiets van nu al (2de ronde raak). ik heb trouwens tijdens heel de zwangerschap geen klachten gehad alleen in de laatste maand maagzuur en het was een stuit dus een ks maar verder geen klachten
bij de tweede zwangerschap (helaas een miskraam geworden) wist ik het vanaf dag 1 vraag me niet waarom maar ik wist het gewoon had helemaal geen klachten maar ik voelde het gewoon en inderdaad 2 streepjes maar helaas 3 dagen later was het foute boel.
dus ook al heb je nergens last van kun je toch gewoon zwanger zijn.
groetjes nicole

Ik ben vandaag 6 weken en 3 dagen zwanger (nog steeds vet dat ik dat kan tiepen!) en ik heb ook nergens last van, alleen een beetje zere borsten, maar niet misselijk van geurtjes etc etc. Het kan dus wel, ik heb op vaderdag getest: positief, daarna nog 2x ook positief. Omdat ik er nog niks van merk heb ik gisteren zelfs nog getest met een ovulatietest van clear blue die ik over had, en zelfs die testte positief! Dus het kan gewoon, ik ben ook wel blij dat ik nog niet allerlei kwaaltjes heb,

Ik hoop voor je dat het bij jou ook raak is ondanks geen kwaaltjes

X Muizeke

6 weken en 3 dagen

Terug
Bovenaan