Wel zwanger..niet zwanger??? HELP - Avies!!!

A

Anoniem

Guest
Hallooo dames,

Ik zit met een grote vraag wel of niet zwanger??? Ik heb al een week last van misselijkheid in vlagen de hele dag door, sinds 2 dagen last van buikpijn /  mentruatie pijn!! Ben moe moe moe. Mijn NOD is volgens mij rond de 4e en ik heb vorig wk 2 testen gedaan omdat ik erg nieuwsgierig was.. maar helaas negatief. Zou ik dan nog zwanger kunnen zijn? moet ik de test op een andere tijdstip doen en wanneer zou dan de beste dag zijn?? in de bijsluiter van de test stond echt duidelijk aangegeven de dag dat je menstruatie uit blijft......maar kun je wel uberhaupt zwangerschapkwalen hebben voor je NOD???

HELP - Advies!!!

Vanny

Oh mag ik wat informatie? Het klinkt interessant en erg bekent. Ik heb dat ook volgens mij, maar zal wel met ontpillen te maken hebben denk ik.

Ik slik al 2 jaar de pil niet! Mijn partner is zeg maar al die jaren niet in mij gekomen. We hebben sinds april besloten om te beginnen aan een kindje, dus zijn we ook pas in onze 2e periode. Dus ontpillen...niet echt...maar zwanger ?!   Welke klachten heb jij dan?

gewoon testen wanneer jij denkt dat je het wilt./nodig vindt
ik heb er 8 gedaan in 2 weken tijd.
De laatste 2 waren positief,de rest niet.
de positieve testen kreeg ik pas na 5-6 dagen overtijd en ik ben ok moe moe en nog es moe.
en ook die buikpijn.
gewoon testen,gewoon doen!!!
succes he laat je het weten?
ps k zou gewoon 1 bij etos kopen.goedkoop,duidelijk.
doeg!! xx moniek

Wacht anders nog een paar dagen voordat je een nieuwe test doet

Het is niet zo dat je op dit moment last hebt van stress?
Dat kan namelijk ook een reden van vertraging of uitblijven van menstruatie zijn,
sommigen eten dan ook minder goed waardoor ze misselijk worden

In de ochtend is het hormoon het hoogst, maar als je zwanger bent kun je het op elk moment van de dag zien

Hoop dat je zwanger bent!!

Ja dames ik ga weer een test doen ik denk a.s. woensdag............dus dat je last heb van zwangerschapkwaaltjes voor je NOD is normaal??? Ik dacht dat ik gek was...een obsession ofzo..maar ik voel het ...heel raar...gewoon vrouwelijk instinct...ik denk echt dat het raak is........Nou ik heb niet echt last van Stress dus dat is het denk ik niet.......
Hebben jullie dat ook dat als je ff wat nattigheid voelt daar beneden dat je denk oho het is zo ver..maar uiteindelijk blijkt het gewoon afscheiding te zijn.....jeetje ik kan niet wachten het is zo ......spannend allemaal..ik moet een bevestiging hebben....geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld geduld

grtjes

Terug
Bovenaan