wel zwanger/niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal
Ik kom er net achter dat ik een reactie gegeven heb in plaats van me voor te stellen, slim!
Maar goed, ik ben Esther, 23 jaar, en mijn vrien en ik zijn 2,5 maand geleden gestopt met de pil.
Vandaag ben ik 8 dagen over tijd en heb vanmorgen een test gedaan. helaas negatief...
Heeft iemand van jullie dit ook wel eens gehad? en was je zwanger... of niet?

groetjes Esther

hoi esther,
ik hoop natuurlijk voor je dat je alsnog zwanger bent,
maar ik was vorige week 9 dagen overtijd en toen kwamen de rode duivels.
(balen natuurlijk). sorry natuurlijk had ik je liever iets anders verteld maar evengoed blijf hopen en anders (net zoals ons) weer vrolijk door klussen in de volgende ronde.
ik hoop dat je er wat aan hebt.
groetjes pally

Hoi Esther,

Leuk dat je er nu ook bij bent, je gaat het hier vast leuk  vinden.
Ik wil je geen valse hoop geven maar ik ben in sept 04 gestopt met de pil en altijd vrij regelmatig ongi geweest. Ik ben pas 4,5 week overtijd geweest, ben 2x  bij de HA geweest, 2x inwendig onderzoek gehad, 5 testen gedaan (allemaal neg.) en de HA was er toch vrijwel zeker van dat ik zwanger was. Ben op 14 mei (notabene op mijn 1 jarige trouwdag) toch ongi geworden.
Jij bent pas 2,5 maand geleden gestopt met de pil dus ik zou ff afwachten. Je lichaam heeft in het begin tijd nodig om te "ontpillen". Grote kans dus dat je gewoon ongi wordt maar later dan normaal.
Maar je weet het natuurlijk maar nooit, missschien heb jij wel meer geluk, ik hoop het voor je.
Ik duim voor je.

groetjes Yara

Terug
Bovenaan