Wel zwanger??

Hallo meiden,

Ik ben nu 6 weekjes zwanger en ik lees dat je vanaf de 3de maand je beter moet gaan voelen. Nou ik ben nog helemaal niet misselijk geweest...ben wel snel moe en ik zit onder de puistjes (te erg). Het kan zijn dat je helemaal niet misselijk wordt toch?? Ik twijfel een beetje..ik heb alleen een bevestiging gehad door 2 clearblue testen en ik ben nog niet ongesteld geweest, maar dat moet toch wel voldoende zijn? Het is allemaal erg nieuw...ben zwanger van mijn eerste kindje(s). Ik ga zo de VK bellen voor mijn eerste afspraak. Erg leuk en spannend.

gr,

Eva
 
Gefeliciteerd Eva,
ik ben 8 weken zwanger van mijn tweede (eerste is helaas overleden na haar geboorte), maar dit keer is het heeeeeel anders. Vorige keer was ik ook niet misselijk, ik voelde me super goed, een beetje moe, maar daar kon ik wel mee leven. Nu is het een ramp, misselijk (de hele dag door), moe (ik wil alleen maar slapen), duizelig, ik vind alles stinken. Vreselijk gewoon, dus Eva geniet er maar lekker van, elk en ieders zwangerschap is anders.
gr. Aya
 
Hallo Eva,

Ik ben nu 7 weken zwanger en heb ook maar weinig last. Wel moe, inderdaad ook veel puistjes (ik word er gek van ) en ik word misselijk als ik vlees moet bakken.
Ik zou je adviseren om je op te geven voor moeders voor moeders, zij testen of je genoeg hormoon hebt, wederom een bevestiging dus. En je helpt andere vrouwen die niet zwanger kunnen worden en zelf houdt je er ook nog een aantal leuke kadootjes aan over. Kijk maar eens op internet www.moedersvoormoeders.nl

Veel succes!

Vivian
 
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga er zeker van genieten :)

Ik heb net de VK gebeld voor een afspraak ..1 maart krijg ik de eerste echo..spannend! (rond 11 weken)
En ik had net mezelf al opgeven voor moeders voor moeders. Want wil zeker wel andere toekomstige moeders helpen.

gr,
Eva
 
Hallo eva,
van harte gefeliciteerd!
ik ben nu bijna 27weken zwanger ook van ons eerste kindje en net als jij was ik niet misselijk had nergens last van,kon het ook niet geloven omdat ik niet misselijk was dacht echt dat dat erbij zou MOETEN horen! na zelf nog een test te hebben gedaan,een bloed test in het ziekenhuis en een test van moeders voor moeders kon ik het niet bevatten dat het nu eidelijk raak was, na die hele lange slopende ziekenhuis behandelingen.ik wil alleen maar even zeggen dat je er nu echt van moet genieten want soms heb ik het gevoel dat ik er te weinig van heb genoten in het begin, mede ook doordat ik heel bang was dat het mis zou gaan, maar het gaat allemaal zo snel en voel me daar ook wel eens schuldig over dat ik een stukje heb gemist, geniet ervan!!!
groetjes diana en het kleine wondertje
 
ik herken je verhaal!
ik heb ook nergens last van,ik was steeds bang dat er niks in mijn buik zat .ik ben nu 12 weken zwanger en vorige week heb ik een echo gehad. heel fijn om een bevestiging te krijgen dat er echt iets in je buik groeit.geniet er maar lekker van en ga er gewoon van uit dat alles goed is
 
Terug
Bovenaan