wel

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Ik lees regelmatig jullie berichten. En heb zelf ook een profiel aangemaakt. Misschien dat jullie me kunnen helpen of tips hebben.
Ik ben eind december/ begin januari gestopt met de pil. 6 januari gewoon ongi geweest. Maar nu ben ik nog steeds niet ongi.. op mijn nod een test gedaan negatief.. de kwaaltjes die ik had maar snel vergeten in de hoop ongi te worden, maar nog steeds geen. Merkte gister dat mijn tepels echt gevoelig zijn en zelfs pijn doen.

Sorry voor het lange verhaal. Maar heeft iemand hetzelfde gehad of tips voor me wat ik kan doen??

Groetjes Anne

Hoi Anne,

ik ben gestopt met mijn pil op 09nov en 13nov ongesteld daarna duurde het 10 weken voordat ik weer ongesteld werd. nu gelukkig weer een cycles van 28dagn.

natuurlijk is het mogelijk dat je zwanger bent, maar hou rekening met het ontpillen effect waardoor het langer duurt voordat je weer een normake cyclus heb.

succes!

Hallo Nicole,

Even een vraagje. Ik lees dat jij ook ongeveer hetzelfde doormaakt. Ik ben eind november gestopt en toen 4 dec. ongesteld geworden. Nu ben ik afgelopen dinsdag na 71 dagen eindelijk ongesteld geworden.
Jou cyclus dus ook rond de 70 dagen. Hoe was je cyclus daarna? Al iets korter?

Succes!

Terug
Bovenaan