Welbekende 4 mnd slaapregressie?

<p>Komt dit bij anderen ook bekend voor?</p><p>onze zoon van 16 weken slaapt sinds een week weer ontzettend slecht. Overdag hele korte slaapjes en ‘s nachts elk uur wakker om zijn speentje in te doen. Ook het ‘s avonds naar bed gaan gaat een stuk moeizamer, dit was eerst nooit een probleem. Bij mij op m’n arm slaapt hij overdag trouwens wel goed, maar dat doet elke baby denk ik :).</p><p>herkend iemand dit en zal dit dan die 4 maanden slaapregressie zijn? En hoe lang duurde het?</p><p>ergens hoop ik dat zodat het een fase is en dit weer voorbij gaat natuurlijk!</p><p>bedankt alvast!</p>

herkenbaar..
ons zoontje sliep goed tot hij 3,5 maand was. Bijna elk uur van de klok gezien..uiteindijk maar bij ons in bed genomen om zelf ook wat slaap te krijgen (op aankleedkussen boven onze hoofden zodat hij niet onder de dekens terecht kwam) ja ik weet dat een aankleedkussen wordt afgeraden, maar voor ons wel de oplossing. In slaapzak alleen in romper. Hij sliep dan veel beter, als hij wakker werd en de hand van papa of mama voelde viel hij weer in slaap. Van de 1 op de andere dag was dit over en sliep hij weer als een roosje in zijn eigen bedje. ( en dat terwijl wij altijd hebben gezegd dat de baby niet bij ons in bed kwam) Mijn mening is dat hij/zij gewoon de veiligheid van mama/papa wil voelen en dat het vanzelf goed komt. met 4,5 maand sliep hij weer de nacht door in zijn eigen bed.(nu 10 maanden, en nof steeds slapen van 18.30 tot 08.00)

Terug
Bovenaan