weleda pirineum massage olie voor de knip of inscheuren

hoi hoi dames

bij deze wil ik jullie niet bang maken hoor

maar bij me zoontje hebben ze mij flink ingeknipt voelde het niet  
en de hechtingen waren zowel binnenin al buiten en losten vanzelf op heb er veel last van gehad

toevallig las ik wij jonge ouders van een paar maanden gelden en zag daar instaan

WELEDA PERINEUM MASSAGEOLIE

vanaf de 34 weken mag je dit dus gaan smeren een nichtje van mij heeft het ook gebruikt en die zei dat het haar wel heeft geholpen volgende haar verloskundige

groetjes soraya

De meeste vrouwen wensen een bevalling zonder scheuren of knip. Regelmatig masseren van het perineum (het gebied tussen vagina en anus) met Perineum Massageolie helpt om dit soepeler te maken en hierdoor beter in staat mee te bewegen tijdens de bevalling.  
Werking:
De massagebewegingen van het perineum stimuleren de doorbloeding en bevorderen de soepelheid van het weefsel, terwijl de fijne amandelolie en tarwekiemolie de elasticiteit verhogen en het weefsel losser maken. Hierdoor verklein je de kans op inscheuren of inknippen tijdens je bevalling. De compositie van etherische oliën van scharlei en rozen zorgt voor een aangename, milde geur. De Perineum Massageolie kan vanaf de 34e week van je zwangerschap gebruikt worden.  
Gebruik:
Masseer het perineum (het gebied tussen vagina en anus) regelmatig met Perineum Massageolie, vijf tot tien minuten en drie tot vier maal per week.  
Voor wie speciaal:
Voor zwangere vrouwen, om het perineum voor de bevalling soepeler te maken, zodat de kans op inscheuren of knip afneemt.  
Tip:
Masseer het perineum na en bad of douche, dan is het weefsel al een beetje zacht geworden en veert het gemakkelijk mee met de massage.    

hoi

ben bij de eerste niet ingeknipt of gescheurt,de vk deed het vochtig houden met lauw water heel prettig,maar wil dat spul nu voor de zekerheid wel gaan gebruiken omdat ik toch het idee heb dat het daar allemaal wat gevoeliger is gebleven.hoop dat het helpt,mag wel voor die prijs. gr wendy 30,4

hoi wendolientje

ik vind het ook aardig aan de prijs
maar daarintegen denk ik dus 8,65 tegenover een week geen last van hechtingen misschien   dat is zeker wel het  proberen waard

gr soraya

Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook aangeschaft. Ben er toen ook mee begonnen te gebruiken maar een weekje later vertelde de gyneacoloog dat het totaal geen nut heeft en ben ik er maar weer mee gestopt.

Ik ben niet ingescheurd wel ingeknipt omdat mijn zoontje met de vacuumpomp gehaald werd (na 24 uur weeën).

Dus het flesje staat hier nog steeds in de kast te staan......

Groetjes,
Rosanne
mama van Quentin (3 jr) en 27 wk zwanger van de 2e

Terug
Bovenaan