Welja, doe dat er ook nog maar bij...

Gatver meiden, voel me al zo ellendig en nu heb ik als klap op de vuurpijl ook nog eens flink jeukende schaamlippen, ze voelen ook wat verdikt. Wellicht een schimmelinfectie...

Duss over een uurtje de huisarts maar bellen en ook daar maar weer met de benen wijd ;-)

Bah bah ben t zo zat allemaal, zucht... Ben zo benieuwd hoelang nog!!

Grtjs

He jakkes...
Als je schimmel hebt wel direct doorgeven aan de vlos he.. dan is de kans op spruw straks errug groot!

veel sterkte

Ja vervelend he ik heb het in het begin gehad hadt toen medicynen voor blaasontsteking toen kreeg ik daar ook schimmelinfectie van baal jy ook zo van de laatste loodjes? Ik wel kan nix meer heb van8 niet geslapen in morgentyd van moeheid en emotie gejankt en gespuugd heb lateq wel een uurtje geslapen gister te horen gekregen dat m,n schoonzus een gezwel heeft ik moet morgen naar de gyn k,ga nu echt vragen of hy me in wil leiden m,m schoonzus moet as dinsdag naar ziekenhuis en als t,lukt mag m,n zoon tydens de bevalling daar heen dus er is grote kans dat ze gauw geopenreerd wordt en ik trek het ook echt niet meer

hey

ik heb ook al schimmelinfectie, vk weet het ook al. gelukkig is het allen uitwendig en niet inwendig.

baal er ook goed van!!.
ben er ook klaar mee en wil dat de kleine komt!!

succes

Terug
Bovenaan