welk apparaat? voeding

Hoi
nu mijn ventje bijna 4 maanden is ben ik aan het kijken hoe ik het beste zelf de voeding kan maken. ik denk aan een apparaat om te pureren maar heb niet zo'n idee wat. Je hebt de meest supersonische apparaten maar vraag me af of je zoiets ook echt gebruikt. Wat gebruiken jullie? wil er graag de hapjes mee gaan maken dus in plaats van potjes

Hoi

Hier  was de staafmixer favoriet in het begin toen onze zoon net met hapjes begon. Ideaal. Nu gebruik ik hem nog voor het fruit. De warme hap prak ik nu met een vork.

Succes!!!

ps onze zoon is nu 7.5 maanden.

Hoi,

Ik zou zeker geen duur apparaat kopen, aan een simpele staafmixer heb je genoeg. Ik kook altijd extra en de rest vries ik in. In het begin eten ze nog zo weinig, ik doe het in een ijsblokjes maker (heb er een met een deksel, is wat hygienischer), zo kun je iedere keer 1 of meerdere blokjes ontdooien.

Succes ermee.

gr Christa

Hallo,
Zelf ben ik heel gelukkig met de babyCook van Bebea! Ik gebruik 'm zeer regelmatig. Je kunt er ook handige potjes en bakjes bij bestellen voor het invriezen van babymaaltijden. Staafmixer zal ook wel werken, maar de BabyCook is gewoon erg handig. Het stoomt de maaltijd, zeefje omkeren, groen  en vervolgens pureren.

Groetjes,
Annabel

Ik heb ook een babycook en het is een géweldig ding! Je kan je kookvocht meteen gebruiken en je kan er in verwarmen, stomen en pureren.

Super! (gebruik 'em nu nog als wij iets eten waar bijv. veel zout in zit of zo en onze zoon is nu 1,5)

Heb hem heel vaak gebruikt, bijna alle voeding zelf gemaakt. Heel makkelijk.

Groetjes Kiki

Terug
Bovenaan