<p>Hallo!</p><p>Ik heb deze vraag vaker zien langskomen, maar kon het specifieke antwoord op mijn vraag niet vinden. Wij gebruiken tot nu toe de maxicosi als autostoeltje voor onze dochter. Prima, voor die anderhalve keer per maand dat we de auto pakken. We willen een weekend weg en van de zomer met de auto op vakantie. Onze dochter wordt deze zomer één en ik wil dus een autostoeltje aanschaffen voor haar ook omdat ze wat groot begint te worden al voor de maxicosi.</p><p>Ik kan heeeel veel informatie vinden over autostoeltjes online, maar juist zoveel dat ik het overzicht een beetje kwijt ben. En ook niet onbelangrijk: wij hebben niet een super fancy nieuwe auto (en zijn ook niet van plan die op korte termijn aan te schaffen, want we rijden beiden zelden). We hebben een volvo uit 2007, geen isofix beugels voor zover ik heb kunnen ontdekken. Heeft iemand tips voor een goed autostoeltje dat ook in een "oude" auto kan? Kan veel van die tests vinden maar daar komen alleen maar isofix dingen uit voor nieuwe auto's.</p>