Welk boek is een aanrader over zwanger zijn?

Hoi Meiden,

Ik ben op Bol.Com op zoek gegaan naar een leuk boek over die 9 maanden zwangerschap. Nu is er echt HEEL VEEL keus. Dus ik dacht...jullie weten vast wel welk boek echt leuk is!! Dussee kom maar op met die tips!!

x ing

Hallo,

Ik heb zelf het boek "zwanger van je eerste kind"   van de ouders van nu. Hier staat heel veel nuttige informatie in over je (eerste) zwangerschap en je kunt er ook makkelijk dingen in terugvinden. Bij mij ligt hij al bijna 9 maanden naast mijn bed.

groetjes Danique
38w0d

ga eens naar de bibliotheek. Ze hebben daar heeeeeel veel boeken en een jaarabonnement is vaak al goedkoper dan 2 boeken zelf aanschaffen. Zo krijg je een beetje een kijk op welke boeken er zijn en als er 1 dan helemaal leuk is, zodat je hem zelf wel wilt hebben... dan zou ik hem bestellen op bol.com ofzo...
er is zo verschrikkelijk veel te vinden.
Ik neem gewoon een hele berg boeken mee en verleng ze dan 3x ofzo... dan breng ik ze terug en neem ik andere boeken mee...

Hoi Inge,

Wij hebben het boek: Mijn zwangerschapsbijbel gekocht. Dat is echt erg goed en heel informatief. Werkelijk alles kunnen we daarin terug lezen en opzoeken.

grz miepke

Hoi Ing,

Ik heb ook de zwangerschapsbijbel. Heb ik van m'n zusje gekregen, zij heeft inmiddels 2 kinderen. Is een erg goed boek, staat vanalles in.

Groetjes Babs

Hi,

Ik heb in het begin van mijn zwangerschap een boek gekregen van mijn moeder, weet zo niet hoe het heet...als ik thuis ben zal ik eens kijken...
Het is een boek over jou lichaam, per dag, en voor elke dag een 3 d echo foto van een kindje.. zo kun je dus per dag zien hoe jou kindje zich ongeveer ontwikkeld en wat je kindje allemaal al kan. Ik zal z.s.m. de titel / isbn nr van het boek hier vermelden!

Ik heb 2 wkn geleden ook een ander boek gekregen van mijn zusje, zwangerschap voor dummies..Erg handig, als je net als ik zwanger ben van de eerste...

LLiefss

Wat ook zeker een aanrader is: Veilig Zwanger, van Beatrijs Smulders. Ik kreeg het van een vriendin die in een verloskundigenpraktijk werkt. Veel handige weetjes, niet te grote lappen tekst, veel voorbeelden enzo.

Er is er ook een die Veilig Bevallen heet, maar die ken ik nog niet (eerst maar eens zwanger worden...)

groetjes!

Terug
Bovenaan