<p class="p1"><span class="s1">Hallo allemaal,</span></p><p class="p1"><span class="s1">Mijn zoontje is inmiddels alweer 9 maanden oud. Hij os echt een hele goed eter, al van het begin af aan!</span></p><p class="p1"><span class="s1">Met de 4 maande meteen gestart met groente en fruithapje en met de 6 maanden vlees en vis toegevoegd . Ook met de 6 maanden begonnen met brood eten. Nu komt het:</span></p><p class="p1"><span class="s1">Hij is een echte broodeter en inmiddels krijgt hij sochtends na zijn fles een boterham en smiddags 1,5 boterham. Sochtends wissel ik trouwens af met de ene keer brood en de andere keer n bord pap van opvolgmelk. Nu krijgt hij altijd n snee tarwebrood. Zelf eten wij altijd meergranen, vikorn ed. Vanaf wanneer mag ik mijn zoontje eigenlijk ook ander brood aanbieden? Dat hij gewoon hetzelfde brood als ons krijgt?</span></p><p> </p><p class="p1"><span class="s1" style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">En dan nog n vraag: mag ik hem ipv bambix sochtends ook havermout geven, of is dat nog te vroeg? Ik heb echt werkelijk geen idee!!</span></p>