welk campingbedje en wipstoeltje hebben jullie?

A

Anoniem

Guest
Wij moeten nog een campingbedje en wipstoeltje kopen.

Welke hebben jullie (merk, prijs) en wat is er zo praktisch aan?

Er zijn zoveel keuze's, ik vind het moeilijk welke nu echt handig is en niet te duur en welke ontzettend onhandig zijn.

Het liefst merken die nu nog in de winkels verkrijgbaar zijn en welke winkels.

Bedankt!!

Groeten, Linda

Hallo,
Wij hebben bij de eerste gewoon de wipstoel, campingbed en kinderwagen gekocht  die op dat moment bij prenatal in de aanbieding waren. Het huismerk van de prenatal alsware. Het is goed spul en kan nu zeker nog voor de tweede mee.

Groetjes Lillian

Volgens mij maakt het allemaal niet zoveel uit hoor,
welk merk, kleur, soort enz je kiest.
Ik heb nog geen campingbedje en ook nog geen wip
stoeltje, maar die krijg ik waarschijnlijk ook kado.
Dus voor mij maakt het niet zoveel uit.

xx Syrah

Kijk ook eens op marktplaats! Vaak in goede staat en voor een prima prijs!
Groetjes, Patricia

Wipstoeltje, die heb ik nog nooit gebruikt. Mocht ik één krijgen ach danmisschien, maar zelf aanschaffen? Nee.

Wij hebben een koelstra campingbedje; zeer degelijk, maar niet al te lichtgewicht. Wel heel handig: er zit een rits in de voorkant, zodat als je kindje wat groter wordt je die open kunt doen. Dan kan de kleine er op een veilige manier uit komen, ipv dat hij gaat klimmen en eruit valt.

Wij hebben een merkloos wippertje waarvan zowel de rug als het zitvlak in hoogte te verstellen is. Erg handig. Maar ons zoontje zit ook geregeld in de maxi cosi, omdat die nog wat rechterop kan en hij er dna niet uit kan vallen door de beugeltjes. Erg handig met eten geven, want hij kan nog niet echt zitten. (is nu 6 maanden)(

groejtes
greet

hoi linda

wij hebben in plaats van een wip stoeltje een zitzak speciaal voor babies
gekocht met riempje en al erg leuk en apart
groetjes reza

Terug
Bovenaan