welk campingbedje???

Ik heb een uk van bijna 8 maanden. Wij gaan binnenkort kamperen en moet dus een campingbedje kopen.... maar welke? Heeft iemand goede, of misschien juist slechte ervaringen met bepaalde campingbedjes?? Ik wil ze graag horen (of lezen in dit geval).

Vast bedankt.
 
Hoi,
Wij hebben vorig jaar een campingbedje van Nomad aangeschaft. Dit is een soort tentje welke je ook makkelijk als box kunt gebruiken. Het voordeel is dat hij helemaal afgesloten kan worden door middel van een hor. Muggen hebben dan geen kans. Het nadeel is dat de bodem van het bedje direct op de grond zit. Maar als je een goede ondergrond hebt, zie ik dat niet als een nadeel. Wij hebben gekampeerd in een tent met een isolatiedeken in de binnententjes. In de ene binnentent sliepen wij, in de andere sliep onze zoon. Een voordeel is, dat het een klein en licht pakketje is.
Voor als we op bezoek gaan, hebben we een standaard-campingbedje van Koelstra. Dit is een stevig kampeerbedje.
Ik denk dat het er een beetje aan ligt hoe je op vakantie gaat en wat voor ruimte je hebt voor de baggage. Waarschijnlijk nemen wij met de zomervakantie gewoon het Nomad-bedje weer mee.
Je kan op de site van Nomad surfen voor informatie. Waarschijnlijk heeft Koelstra ook wel een site met productinformatie.

Groetjes Marieke
 
Hoi wij hebben een campingbedje van Prenatal en zijn er erg tevreden over. Het is al vaak gebruikt voor onze zoon van ibnmiddels 8 maanden, als we een avondje ergens heen gaan of ergens gaan logeren. Je kan het klein opvouwen, dus makkelijk meenemen en je kan het ook als box gebruiken.
groetjes,
Rita
 
wij hebben een koelstra bedje. Prima bedje! Heel goed in en uit te klappen, stevig en er zit een rits in de zijkant, zodat als ze groter worden en gaan klimmen, dat ze er dan veilg uit kunnen.
Heel praktisch ding.
groejts
greet
 
Terug
Bovenaan