welk fietsstoeltje?

hoi dames

welke fietsstoel hebben jullie??voor achterop bedoel ik he!

anouk gaat over in een fietstoeltje achterop,want het is een heel gedoe om haar voorop te krijgen en ze is 15 kilo dus..

welke is goed??bobike of gmg.

gr petra

Hoi!!

ik heb een Bobike fietsstoeltje voor achter, aangezien ik er voor ook één heb, ik wilde ook in dezelfde kleur blijven, dus dan maar weer een bobike, heb het stoeltjes wel laten installeren door de fietsenmaker, ik had m'n fiets allang een gooi gegeven (en dan ben ik geduldig!) dus dat is wel een tip voor je, of ze hem er even voor je op zetten!

Helaas heb ik wel een kind die dus niet achterop wilt....maar goed hij is nog niet te zwaar dus mag hij ook nog voorrop!

Groetjes
Angel

Hoi,

ik heb altijd een gmg stoeltje achter op gehad en krijg er nu weer een van gmg (de ander was na twee kinderen en zes jaar intensief gebruiken helemaal versleten). Maar ik zie genoeg mensen met een bobike-stoeltje. De nieuwe stoeltjes van bobike kunnen wat langer mee, want daar mogen ze langer in. Ik denk niet dat er heel veel verschil in zit hoor. Wat ik wel handig vind is dat de nieuwe bobike-stoeltjes een regenhoes hebben die je er zo overheen kan doen, maar ja we krijgen een weinig gebruikt stoeltje en dan geef ik geen kapitaal uit voor een nieuwe.

Groetjes

hoi

nou we zijn gister een fietsenzaak binnen gestapt en hebben een stoeltje aangeschaft.tis een boodie van polissport.had er nog nooit van gehoord maar is in duitsland en nederland gekeurd dus zal wel goed zijn.en het scheelde nogal wat in prijs met de bobike.

vandaag wezen fietsen en anouk zit er mooi in,lekker ruimte en toch beschut.

gr petra

Terug
Bovenaan