Welk flesje aanbieden

Onze dochter is nu een maandje oud en we zijn nog erg zoekende met welk merk flesje we de kv moeten aanbieden. (Bv is helaas niet gelukt).

We zijn begonnen met een Avent flesje, maar ze hier drinkt ze erg snel uit en geeft daarna ook veel terug. Soms nog een uur na de voeding. Toen op aanrader van vriendin Dr Brown fles gekocht. Maar hier drinkt ze zo langzaam uit dat ze halverwege of 2/3 deel van het flesje klaar is met drinken. Hierdoor komt ze dan weer steeds vaker voor een voeding. We bieden nu 120 cc aan, maar geven vaak nog 7/8 keer voeding.

Ben benieuwd of jullie nog tips hebben?
 
Dr brown met een grotere speen? Wij geven de brede hals van dr brown en zijn ook vrij snel overgestapt naar speen 2. Toen ging het veel beter
 
Ik zou eerst proberen de Avent met een kleinere speen, of de Brown juist met een grotere speen voordat je weer allemaal nieuwe flessen gaat kopen ? wellicht licht daar de oplossing!
 
Ik weet niet welke maat speen je op de Avent had? Er is namelijk ook een maat 0. Ik gebruikte altijd de maat 1 die bij de flesjes zit en dan had ze hem ook super snel leeg. Ik wist eerst niet dat er ook een kleinere was. Met de maat 0 van Avent ging en gaat het super!
 
Wij hebben ook de Philips Avent, maar dan met speen 0 en dat werkt echt super!
Er zit standaard maat 1 bij. We hadden precies hetzelfde als jullie.

Nu weken later gebruiken we no steeds maat 0.
Ik kreeg de tip hier toen ook, heel blij mee !
 
Terug
Bovenaan