Hi,
ik heb bij mijn oudste de avent isis gebruikt. Heb toen niet gekozen voor een elektrische omdat ik dat te duur vond. Nu bij mijn jongste heb ik toch maar besloten tot de aanschaf van een elektische en ik ben er elke dag blij mee.
Ik heb gekozen voor de Ameda Lactaline. Een dubbelzijdige elektrische. Ik heb hem eerst gehuurd bij Vosmedisch (zie internet) en ik heb toen een koopoptie genomen. Dat houdt in als je binnen twee weken aangeeft dat je 'm wil houden, dan betaal je geen huurkosten en is je betaalde borg gelijk aan de koopkosten. Hij is dan van jou. En zo is het ons ook vergaan. Ik wilde hem eerst testen, het beviel en ik heb hem gehouden. De kolf zelf kost ongeveer 130 euro. Met flexishields (van die zachte siliconen inzetstukken, net als bij de Avent) en bezorgkosten komt het ongeveer uit op 150 euro. Ik heb hem que geluid pas vergeleken met de Pump in Style van een collega, en die is wel wat stiller. Maar de Ameda is ook stil genoeg. Bij de Pump in Style zit een mooie rug/koeltas. Bij de Ameda zit dat niet. Ik heb voor ongeveer 6 euro een mooie koeltas gekocht bij de prenatal waar hij in past (samen met wat flessen, theedoek, borstcompressen, enz).
Veel succes met je keuze,
Tineke