welk kraamburo hebben jullie

ben heel nieuwsgierig m aar ben benieuwd bij welk kraamburo jullie je hebben ingeschreven...

ben zelf kraamverzorgster dus heb me bij me eigen buro ingeschreven en dat is homecare...

ben benieuwd...

groetjes danielle

15,3 weken

Hallo,

Ik ben weer voor Kraamzorg de Eilanden gegaan!
Met de Kraamweek van ons eerste kind als heel prettig ervaren.
Zelfs aangegeven dat ik graag dezelfde kraamverz. weer zou willen.

Gr. Marianne

Ik heb me aangemeld bij het groene kruis,geen idee wat me te wachten staat,de vorige keer had ik er een in arnhem [weet niet meer hoe die heette],maar is me zeer slecht bevallen toen!

groetjes

Ik heb me ingeschreven bij Kraaminzicht. Particuliere kraamzorg met de garantie op max. uren en een vast persoon. Ze werken ook niet met meiden van 21 en vind ik toch wel een fijn idee. Bij mijn vorige hadden we Yunio. Een heerlijke kraamweek gehad, maar hij begon wel erg vaag. 's Avonds was onze zoon geboren en de volgende ochtend werd ik gebeld dat ze niemand hadden, maar wel zo snel mogelijk iemand zouden sturen en het was onduidelijk of we wel de hele week dezelfde zouden hebben en er zou gesneden worden in de uren. Dat vond ik dus niet relaxed! Uiteindelijk kwam er pas iemand na 12 uur die ochtend.
Maar uiteindelijk de max. uren gehad met een superlieve dame dus het is wel helemaal goed gekomen. Toch kies ik niet meer voor Yunio om die reden.

Terug
Bovenaan