Welk kraamcadeau aan papa?

<p>Dag dames,</p><p>nu de bevalling zo stilletjes aan behoorlijk dichtbij komt, begin ik na te denken over wat ik mijn man zal geven bij de geboorte.</p><p>Ja, ik heb zijn kind gedragen en gebaard, maar hij heeft ook enorm goed voor mij gezorgd de hele zwangerschap lang. Extra huishoudelijke taakjes, massage indien nodig, boodschappen uithalen, enz. Ik vind het niet zo vanzelfsprekend (zeker niet als ik eens rond hoor) dat hij dit allemaal zonder klagen deed.</p><p>Vandaar wil ik hem ook een mooi geschenk geven bij de geboorte van onze zoon, maar heb weinig inspiratie. Zo'n "I love dad" toestanden is alvast niet aan ons besteed :D.</p><p>Ideetjes?</p>

Wat een lief idee van je! Dat zal je man vast erg leuk vinden! De mannen moeten inderdaad ook niet vergeten worden tijdens een zwangerschap. Het is voor hen ook erg heftig! 
En heb een pyjamaatje voor onze zoon met 'team daddy' erop. Wel een beetje in de trant van I love dad, maar mijn man vond het helemaal leuk! Als je echt iets voor hem wilt geven (en niet per se voor de baby), mijn man is gek op speciaalbiertjes. Kun je erg leuke pakketten van laten maken. Of misschien heeft hij een hobby waar je iets leuks voor kunt kopen? Wij hebben bijvoorbeeld allebei een ereader wat echt top was als zoonlief weer eens niet in bed wilde slapen, maar wel op ons. Totaal niet Romantisch, wel heel praktisch :) 

Ik heb mijn vriend na een week ongeveer een grote kaart gegeven met foto's van mij en de baby met daarin mijn waardering voor alles wat hij tijdens de zwangerschap en vooral in de kraamweek allemaal gedaan had voor ons. Hij vond het geweldig. Iets heel simpels maar duidelijker kon het niet. Succes met de laatste loodjes!!!

Ik ben ook op zoek naar zoiets idd, mijn vriend is ook zo super lief en zorgzaam tijdens mijn zwangerschap dat ik hem daar zeker voor wil bedanken. Ik ben ook niet zo van de I love daddy dingen (al vind ik zo een pyama met team papa nog wel leuk) maar wil ook niet naar het standaard bierpakket of badschuim toe.
Ik kwam op yoursuprise.nl een bucketlist boek tegen speciaal voor papa en kind, gepersonaliseerd met hun namen op kaft en binnenwerk, met daarin allerlei dingetjes die je met je kind gedaan moet hebben en ruimte voor foto's. Dit vind ik wel erg leuk idee omdat het dan echt iets voor hun is.
Iets kleiners wat ook leuk is (maar wij al hebben) is zo een lange douchehandschoen zodat papa straks makkelijk met zijn baby kan gaan douchen. Die verkopen ze in alle babywinkels.

Mijn man is gek op dingen bouwen en ontwerpen enzo, dus ik heb voor hem symbolisch en doosje "mijn eerste Duplo" gekocht, omdat hij niet kan wachten om met ons kindje aan de LEGO te gaan. Kan pas over anderhalf jaar maar toch.
Misschien kun jij iets bedenken dat hij graag met de kleine wil gaan doen en daar iets in voorzien?
Verder heb ik ook een boekje gekocht Papa is de allerbeste en een mooi kledingsetje in zijn lievelingskleuren en met beren erop (hij is mijn Beer).
Wie weet inspireert het iets.
Heerlijk hè zo'n fijne man thuis, ik ben ook heel dankbaar! ❤️

Hier ook aan de papa gedacht. Ik had een kaart, rituals pakket en een bon van de tattooshop omdat hij graag een tattoo wilde laten zetten van de kleine man? 
Ook stond een shirtje voor de kleine met de achternaam en dan JR erachter nog op de planning, maar toen werd ik opgenomen in het ziekenhuis. Maar die is inmiddels ook in de maak.
Succes met het vinden van iets leuks!

Liefs.

Terug
Bovenaan