Welk liedje vinden jullie toepasselijk en raakt jullie?

Hebben jullie nu een favo nummer? Ik kan bv geen genoeg krijgen van het nummer Leun op mij van Ruth Jaccot. Elke keer denk ik aan die kleine, en dat ik er altijd zou zijn voor hem.

liefs nath

Zucht... wat mooi. Krijg er gewoon kippevel van.

Ik moet altijd een eind rijden naar mijn werk. De cd van de Dixie chicks vind ik erg mooi. Daar staat een nummer op waarin 'sweet dreams little man, all my love for you will fly each night on angels wings'.
Ik ben niet gelovig, maar vind het zo'n lieve tekst. Dan zat ik in mijn auto en wreef ik altijd even over mijn buik.

En zo kan ik ook helemaal wegdromen bij nummers die geschreven zijn voor zoons of dochters.

Haha, grappig, op ons geboortekaartje komen een paar tekstregels uit Fathers en Daughters van John Mayer (schrijf ik dit goed?), ik kan me dus helemaal vinden in jullie associaties met songteksten...

Hihihih,

Ik luister alleen nog maar naar mijn favo-band: MUSE!

Kleine reageert vaker op bepaalde liedjes. Weet niet of dit goed is, voor hetzelfde geld vind ie het helemaal niks hihi

hoi
ik vind het nummer van marco borsato zo mooi:' slaap maar...' die kan ik echt wel vaak achter elkaar draaien haha.. zwijmel ik helemaal weg.

Liefs, Christien

haha het liedje dat mij telkens weer raakt is isn't she lovely!
dat liedje kreeg ik te horen na de geboorte van mijn oudste dochter (5) en nu ik ons vierde meisje verwacht blijft hij speciaal!!

Isn't she lovely
Isn't she wonderful
Isn't she precious
Less than one minute old
I never thought through love we'd be
Making one as lovely as she
But isn't she lovely made from love

SMELT! hihi

Terug
Bovenaan