welk matrasje voor ledikant?

Ik ben nog op zoek naar een matrasje voor ons ledikant, maar er is zoveel keus varierend van 30 tot 200 euro. Ik wil in ieder geval geen aerosleep en heb begrepen dat matras sowieso het beste van polyester kan zijn. Wat voor soort matras hebben jullie gekocht? En waar moet je nog meer op letten? Ben benieuwd naar jullie meningen!
 
Ik heb een matras maar dat is een die ik heb gekregen dus weet niet van hoe of wat. Als je zekerheid wil zou advies vragen aan de vk of in de winkel of misschien kun je zelfs terrecht bij de kraamhulp. Veel succes met je keuze maken.

Groetjes Jojanneke
 
Wij hebben hem ook bij de ikea gekocht. Een pocketveer, met een matras topper erover heen. Was bij elkaar geloof ik 120 euro. Dus een goede middenklasser. Hou er rekening mee, dat je kindje er ook nog op ligt, als het een jaartje of 2 is, dus niet te dun en te slap!

Groetjes
 
wij hebben die van ons bij van asten gekocht voor 110 euro dacht ik ,,, een goed matras ,,, met een speciale hoes etc er om om te wassen ,,, goed door luchten etc maar daar hebben ze me goed bij geholpen in de winkel ,,,

een midden klasser matras dus een goed matras ,,, vind ik ook echt heel belangrijk ,,, vooral voor het ruggetje en de baby ligt toch vaak in het bedje ,,,


susces met het kopen ,,,
groetjes mandy
 
Ik had voor de 1e twee een matrasje bij de LeenBakker gekocht... volgens mij een binnen-/pocketveringsmatras, basoluut niet duur met iets van 40 euro, en voor mijn gevoel was het een super matras! Erg goed ademend, stevig.. En voor onze derde komt er waarschijnlijk weer zo'n matras.

Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan