Welk meerijdplankje voor een Maxi-Cosi/Quinny Speedi?

Hallo,

Binnenkort beval ik van ons tweede kindje. Ik zoek voor onze kinderwagen een meerijdplankje. We hebben een Maxi-Cosi Speedi, precies hetzelfde als een Quinny Speedi. Een kiddieboard past niet. Wie weet welk merk plankje wel past?

Groetjes

Hey,

Wij hebben een Quinny Freestyle 3XL en hebben daarachter een plankje van stecco. Die zijn iets goedkoper als de merkplankjes en bijkomend voordeel is dat het een rooster is, daar valt alle prut direct doorheen en heb je geen zooi in huis. Met S haken konden wij hem omhoogklappen en daar vasthouden aan de boodschappenmand. Ik weet niet hoe dat zit met jouw wagen? Onze oudste kon nl ook best zelf stukken lopen en dan hoefde ik niet tegen dat plankje te stoten tijdens het lopen.
Je kunt trouwens in iedere babyspeciaalzaak informatie inwinnen en volgens mij ook proberen en passen.
Succes!

Groetjes Diane.

Ik heb dus ook de maxi cosi en vroeg me af als je zo'n meerijdplankje erachter hebt, of je dan niet steeds er tegenaan stoot met het lopen??

Onze zoon is al 3 en kan flinke stukken lopen maar echte lange wandelingen trekt hij nog niet dus dan vind ik dat wel handig!!

Trouwens wel handig om die foto te zien. Dan heb je er een beetje een idee bij.

Groetjes,
Rosanne

Hey Rosanne,

Ik duwde de wagen met 1 hand en liep dan eens aan de linkerkant en dan eens aan de rechterkant. Als je er recht achter loopt, loop je dus niet echt prettig. Je loopt dan wijdbeens, zegmaar, bang om er tegenaan te schoppen. Zo laat je wat  ruimte over voor je kind op het plankje.
Jasper stapte er nog wel eens spontaan af, of hij bedacht dat hij er ook op kon steppen terwijl we reden. Maar al met al hebben wij er veel plezier van gehad. Nu Niels in de wandelwagen zit, past Jasper niet meer met zijn bovenlijf en hoofd tussen wandelwageninzet en duwstang. Nu gebruikt mijn schoonmoeder het plankje bij haar "oldtimerwagen." Ook daar past hij dus op!
Succes allemaal met het zoeken naar een geschikt plankje.

Groetjes Diane.

Terug
Bovenaan