welk merk babyvoeding en welke keuze???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik weet dat ik geen borstvoeding zal kunnen geven dus zullen wij meteen na de geboorte van de kleine spruit moeten gaan beginnen met flesvoeding.

Nu was ik net al op internet info aan het opzoeken over flesvoeding  van Nutrilon en Friso, maar op beide sites staat het volgende:

Het is wettelijk niet toegestaan om reclame te maken voor flesvoeding voor baby's van 0 tot 6 maanden. Daarom informeren we je op deze internetsite alleen over  de flesvoedingen voor baby's vanaf 6 maanden.  Dit staat  op de verpakking aangegeven met nummer 2.   Wil je meer informatie over flesvoeding voor je baby van 0 tot 6 maanden, neem dan contact op met je huisarts of consultatiebureau
nou....BELACHELIJK!!
ik KAN geen bv geven dus ik zal wel moeten beginnen met fv!
mij probleem is dus nu dat ik niet weet wat de 1e pakken voeding zijn die je koopt, en welk merk en variant  het beste is.

Alle merken laten alleen flesvoeding nr 2 zien, is er ook nummer 1?? en in welke varianten??

stomme wet, alof je een misdaad begaat als je je kind geen borstvoeding geeft!
kunnen jullie mij wellicht helpen?

je kan het beste hierover overleggen met je vk. Zei weet precies welke merken er zijn en wat de algemene ervaringen zijn. Ik heb dit ook gedaan. Ik moet ook hypo allergene voeding gaan geven omdat ik zelf enorm veel allergieen heb en de kans erg groot is onze hummel straks ook. In overleg met haar heb ik besloten wat de beste voeding voor ons kindje is.

Mocht je er met je vk niet uitkomen kan je altijd bellen naar de grotere fabrikanten.

succes!!

liefs gridje

Hoi!

Mijn dochter heb ik helaas maar heel kort borstvoeding kunnen geven. We zijn toen overgegaan op Nutrilon en dat ging eigenlijk meteen goed. Volgens mij zit er niet zo   heel veel verschil in de verschillende merken, alleen verkopen ze niet alles overal.
Ik hoor ook goede verhalen over het huismerk van de Kruidvat, maar die moet dan wel bij je in de buurt zitten.

groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Hoi,

Na een mislukte borstvoedingpoging bij mijn zoontje ben ik toen begonnen met Nutrilon omdat ze dat ook aan mijn zoontje gaven in het ziekenhuis. Maar hij had heel veel last van z'n darmen en toen overgegaan om Nutrilon Omneo. Dat mocht ook niet baten dus ben ik overgegaan op Friso Comfort  (i.o.m. Consultatieburo). Daarvan kon ie wel goed poepen.
Friso schijnt al zo wie zo laxerender te zijn dan de Nutrilon.

Mams79

Hallo

Ik heb bij mijn dochter Nutrilon gebruik, ze kreeg het als in ziekenhuis ( ik mag geen BV geven omdat ik medicijnen slikt) en ben thuis verder mee gegaan.Mijn dochter heb veel gespugt dus heb ik overgegaan naar Nutrilon omneo en dat was meteen beter.

Dezekeer ga ik ok Nutrilon gebruiken.

Suc6 met jou keus

Gr. 29w4d

Hoi,

Ik heb bij één van mijn kinderen similac1 gebruikt (de rest kreeg bv) Dat is prima voeding en aardig wat goedkoper als nutrilon enzo. Twee van de 5 hebben zo lang bv gehad dat ze helemaal geen flesvoeding hebben gehad, de andere 2 hebben de opvolgmelk van Similac gehad.

Francien

Ik ben van het sept. forum en las hier even mee. Ook ik ga vanaf dag 1 flesvoeding geven en ik kreeg van de kraamverzorgende die de intake kwam doen de tip om gewoon flesvoeding van het kruidvat te gebruiken. het schijnt heel goed te zijn (net als de luiers) en scheelt stukken in de prijs. Ik neem ook een verpakking mee naar het zieknhuis zodat mijn kleine meid er meteen aan kan wennen. Veel succes met uitkiezen!

Groetjes maaike

Terug
Bovenaan