Welk merk buggy?

A

Anoniem

Guest
Hey,

Wij willen graag een buggy kopen voor Dean, maar weet totaal niet welke. Welke buggy hebben jullie en wat zijn jullie ervaringen ermee?? Ik zag namelijk in het foldertje van de Prenatal een buggy voor €19,95, maar die heeft maar 1 stand en zag er wel heel simpel uit. Ben benieuwd.

Bedankt alvast!

Groetjes,
Nelly.

Zie nu pas dat toulouse een soortgelijke vraag heeft... Oeps.

Wat ik zelf belangrijk aan een buggy vind is dat hij helemaal in ligstand kan, het voetengedeelte omhoog kan en zacht rubbere zwenkwielen heeft.

Als je de buggy mee op vakantie neemt is het handig, als je kleine moe is,  ze dan makkelijk kunnen slapen in de buggy..

Een buggy zie ik zelf puur voor "erbij".  Normaal  neem ik uiteraard de  gewone wandelwagen mee, maar voor op vakantie en een enkele keer als ik met de fiets weg zou gaan is de buggy een uitkomst. Ze zijn er ook niet voor gemaakt om je kleine er een hele dag in te laten zitten, ik bedoel qua comfort dan hè..

Maar een must vind ik toch écht de ligstand..

Esmé mv Kay

Hoi,

Ik heb laatst een buggy van Koelstra gekocht, met het kortingsbonnetje dat in een van de magazines stond. Ik vind hem wel fijn, niet zo groot, ligt, 5 standen en Tess vindt het heerlijk zitten, ze zit liever in de buggy dan de wandelwagen. Nadeel vind ik dat ijdens het lopen je snel tegen de achterkant trapt.

O ja en de prijs... pfff die krengen zijn duur!

Succes Nands

Wij hebben de buggy van Chicco, van mijn ouders gekregen. Rijdt heel erg lekker, alleen nog maar geprobeerd. Hij kan helemaal in ligstand en is een lichtgewicht. Ideaal voor op vakantie en op de fiets. Maar voor thuis en alleen ff wandelen met de hond, neem ik gewoon de wandelwagen mee. Stuk comfortabeler!
Liefs Maaike

hoi hoi

wij hebben ook een buggy en wandelwagen

buggy merk chicco en kan ik 4 standen gezet worden..

vooral die standen vind ik erg belangrijk

tobi

Terug
Bovenaan