welk merk duowagen?

Hoi allemaal!

Mijn man en ik twijfelen of we een duowagen willen aanschaffen, omdat deze best duur zijn. En waarschijnlijk gebruik je 'm maar voor een korte periode.
Nu wou ik vragen of er mama's zijn die al een duowagen in gebruik hebben?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Zijn deze wagens een beetje handig om bijv. naar de winkel te gaan? Ze zien er namelijk zo breed uit.
Zijn ze zwaar om te duwen of valt het wel mee?
En passen ze goed in de auto?
En welk merk duowagen kunnen jullie aanraden?
Het zijn heel wat vragen geworden.
Ben benieuwd naar jullie meningen.
Alvast bedankt voor jullie reactie!

groetjes van Iejoor

hoi Iejoor,

Ik weet niet of je een tweeling krijgt of al een kindje hebt wat nog te jong is
om (lang) zelfstandig te lopen. Ik zelf heb een zoontje dat bij de geboorte van dit babytje
20 maanden is en heb gekozen voor en phil and teds. Deze kar is heel compact en ook prima als "1 persoonswagen" vond ik belangrijk omdat ik geen zin heb om straks weer een andere te kopen. Ik heb hem nu een week ( beetje snel maar gekocht met 25%korting om dolle mamadagen bij prenataal) en vind hem super. Stoer, rijd lekker en je kunt er heel veel in kwijt. Mijn zoontje zit er nu dus nog alleen in maar verheug me op het moment om mijn gezinnetje :) in een karretje te vervoeren, wat een rijkdom.

groet czaar

Ik heb de duowage bij babyplanet gekocht, van het merk Kees!
Hij is echt super fijn, ook voldoende zitruimte voor de kids. en ook super mooi... ook de velgen haha

liefs,
Maantje

Hooi,

Ik hoor hier niet, maar lees toch even mee. Als je 2 kindjes met verschillende leeftijd wilt vervoeren kan ik je een Phil&teds aanraden. Die is zo groot als een flinke enkele wagen, maar je vervoert er ook 2 kinders in. Later als de oudste wil lopen haal je de duoseat eraf en heb je gewoon een enkele wagen.

www.philandteds.com

Liefs Jen

Terug
Bovenaan