Welk merk en factor zonnebrand?

A

Anoniem

Guest
Hé allemaal genoten van een lekker weekend? Ik heb met dit mooie weer geen tijd gehad om achter de pc te kruipen. Maar nu moet ik op de blaren zitten...er is geen doorkomen aan...!

Mijn vraag heeft alles met het mooie weer te maken.
Welk merk zonnebrand en welke factor gebruiken jullie voor je hummeltje?

Ik heb vrijdag Zwitsal factor 50 gekocht (overdreven???)

Toen ik het aan mijn schoonmoeder vertelde lachtte ze me eigenlijk een beetje uit dat het wel wat hoog was.
Maar Ilse is van september en heeft eigenlijk nog geen zon op haar lijfje gehad. Ik ben wel voorzichtig met haar!
Wat vinden jullie? Welke factor en merk gebruiken jullie?

Groetjes,
    Jeske

Hier is ook heerlijk genoten van het weekend hoor! Ik gebruik zelf altijd zwitsal met mega-factor in een spuitpompje. Werkt goed. Mijn lichaam kent maar 2 kleuren: spierwit en kreeftjesrood.... Zondag in de dierentuin hebben we Thomas ook deze gebruikt, omdat hij ook nog geen zonnetje gezien heeft eigenlijk op zijn body...

Gr. Marieke

ik gebruik nivea factor 40 waterproof voor kinderen (met een groene/blauwe kleur)
groetjes petra

Hoi,

Ik heb ook zwitsal factor 50, het was de hoogste factor die ik zag en ik dacht ik neem geen risico, stel je voor dat ze verbrand! Dat kwetsbare huidje, daar moet je toch niet aan denken. Ik vind het dus een goeie keus!

Groetjes Elise

ze hebben mij bij de DA drogist ultrasun aangeraden. Dit moet je een half uur voordat ze in de zon gaan opsmeren en daarna hoef je de hele dag niet weer. Het blijft ook beschermen in het water en na het zwemmen hoef je ook niet opnieuw te smeren.

Groetjes sandra

Overdreven? Echt niet. Wat maakt het uit. Ze hoeven toch niet bruin te worden?
Ik heb nivea fact50 gekocht (was vorige week bij de etos 2e halve prijs). Een voor mezelf en een voor bij m'n schoonmoeder.
Laat ze maar lachen. Je doet lekker toch wat je zelf nodig vind!
Liefs Nelleke

Hier ook Zwitsal factor 50. Zag het bij de Edah staan en gelijk maar meegenomen!

Terug
Bovenaan