welk merk fiets stoeltje

hoi hoi

ik heb een vraagje

welk merk fietsstoeltje is het beste??   en/ of fijnste

ik wil graag een fietsstoeltje MET slaaprol

welke is dan het fijnste die van MGM of BOBIKE

bedankt

groetjes moekje

'Hoi,

ik heb een stoeltje gehad van GMG, maar die is na twee kinderen helemal aan zijn einde en krijgt een enkele reis naar de stort. Nu ga ik voor een stoeltje van Bobike, omdat die niet aan het stuur hangt. Ik heb op deze fiets een aluminium stuur en op de andere zat een ijzeren stuur en was dus wat steviger. Verder kan je voor deze stoeltjes een adapterset extra kopen zodat hij makkelijk van mijn fiets naar die van mijn man kan worden over gezet. En ze hebben bij Halfords zo'n mooie van Bobike
en deze wil ik voor mijn kleine man. Ze hebben er ook een scherm van en een achterstoeltje maar ik weet niet of mijn achterstoeltje ook aan vervanging toe is. Misschien zet ik hem wel op marktplaats en koop ik hiervan ook het achterstoeltje.  

Groetjes van marloes

Ik heb geen stoeltje voorop (we hebben een fietskar), maar inmiddels wel achterop. Dat is een Bobike en daar ben ik héél tevreden over.
Kleine tip: Ze hebben tegenwoordig stoeltjes met een soort regenhoesje. Dat vind ik echt superhandig. Als je het hoesje niet gebruikt, kun je het opbergen in het stoeltje zelf. Maar nooit meer natte billen dus, of gezeul met de kussentjes.

Groetjes, Karin

hallo,

ik heb het fietsstoeltje van GMG gehaald. Het is standaard met de slaaprol. Ik heb er persoonlijk voor gekozen omdat wij een erg druk kindje hebben en bij deze zitjes heb je extra stang aan de zijkanten. Dus hij kan geen kant op.
Het voordeel bij de bobike is wel dat je de voetjes wat makkelijker vast kunt zetten.

nou heel veel succes met je beslissing!!

groetjes simone

Terug
Bovenaan