welk merk fles wat is jullie ervaring

hallo,
ik ben begonnen met de avent fles maar die dingen lekken regelmatig ik heb er vier 2 kleine en 2 grote en regelmatig lekken ze gek word ik er van wie heeft dit ook of weet er iets op.
want ik heb ook 1 difrax fles en die is super maar zo lastig te vullen met poedermelk door de kleine hals boven aan?
wie heeft er een tip voor mij?
alvast bedankt voor de reacties.
groetjes sandra

Hoi dit herken ik heel erg.Toen ik net bevallen was van mijn zoontje en de bv niet wou lukken kolfde ik en gaf ik het in een aventfles.Ook die van mij lekten steeds en niet een paar druppels maar het stroomde eruit en altijd als ik het door had was mijn zoontje al nat.Ik ben er achter gekomen dat ze het vooral doen na het uitkoken want toen mijn zoontje ouder werd lekte hij haast nooit.(alleen dus na het uitkoken).

Nu krijgt mijn zoontje uit de difraxfles en die bevalt me veel beter al moet ik wel zeggen dat hij inmiddels halfvolle melk krijgt en geen poedermelk.
Bij de volgende die in september word geboren ga ik gelijk fv geven en wel uit de nieuwe s-fles van difrax.De avent ben ik eigelijk wel zat na dat lekken na het uitkoken en aangezien dat nogal eens moet als ze zo klein zijn.Wat ik als tip kreeg is het van te voren klaar maken voor 24 uur en het kant en klaar erin gieten per fles.(deed ik bij mijn zoontje soms ook al).Wat je ook kunt doen is zon reispoederdoosje kopen en daar de juiste hoeveelheid poeder in doen en dan in de fles doen.Die aventflessen worden op den duur wel beter maar daar heb je nu nog niets aan.

Hoi,

Ik gebuik al ruim 10 maanden de aventflessen... en nog nooit ergens geen last mee gehad.
Maar als ze lekken, breng je ze toch terug of je schrijft avent aan???(brief of mail)
Het is nu niet bepaald goedkoop, en lijkt mij dat ze dat wel doen (als ik de verhalen hoor van de BV kolven) Dan doen ze wel veel voor hun klanten.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Hier bij de eerste ook avent-flessen en nu bij de tweede ook weer en nóóit geen problemen gehad.
Het moet niet kunnen dat avent flessen lekken ,dan zit er ergens een foutje.
Werk zelf 8 jaar in de kov en daar worden ook het meest avent-flessen gebruikt en ook nog geen een lekkende mee gemaakt.

Je kan de difrax ook vullen met zo'n meeneem bakje. Dan doe je daar eerst de schepjes is en dan giet je het zo over in de fles.
Maar ook ik zou contact opnemen met avent.
Sil

Nou dan ga ik inderdaad ook maar eens bellen.Net mijn aventflessen die ik had opgeruimd erbij gepakt,uitgekookt en melk erin en ja hoor LEKKEN.Heel raar ook omdat jullie dit niet hebben.Ik ga maar eens zoeken naar een e-mail adres en ga ze even mailen.Ik heb toen zon starterspakket gehaald en die was niet goedkoop.

Hoi,
Ik ben ook begonnen met Aventflessen, maar al snel de deur uit gedaan. Overgestapt op Difrax en nooit meer problemen gehad. De spenen van Avent zijn vrij stug en groot waardoor sommige kindjes hier erg mee knoeien. Mijn zoontje knoeide verschrikkelijk, met Difrax niet.
Nog even over dat lekken. Weet je zeker dat het de fles is, of niet je kindje dat melk laat lopen, dat had ik namelijk.
Succes!

ik gebruik sinds kort de optifles van difrax, dit is de dikke difrax fles die ze onder andere bij het kruidvat verkopen. Hier zit een iets andere speen op dan op de smalle flessen (nl een kersenmodel speen) en de flesopening is breder, dit is makkelijker bij het vullen. Misschien een idee?

Yvonne
mama van Fabian en Danique

wat gek he de een dus wel de ander niet.
maar allemaal heel erg bedankt voor jullie reactie en ik stap gewoon over op difrax en ik zou eens kijken voor de breede.
en ik zal eens mailen met avent .
super bedankt nogmaals voor jullie reactie en tips.
groetjes sandra

Terug
Bovenaan