welk merk fles ?

Helaas is de borstvoeding niet gelukt en krijgt Olivier flesvoeding.
Ik had het starterspakket van Avent gekocht maar alleen de kleinste flesjes passen in mijn flessenwarmer.
Ik wil dus andere flessen.
Ik weet dat difrax goed is en dat door de s-vorm er minder lucht in komt. Maar is dit echt zo effectief of kan ik net zo goed de veel goedkopere flessen/spenen van het kruitvat kopen?
Wat is jullie ervaring?

Groetjes Minke

ik ben helemaal weg van de flessen van b-free. Had ze bij mijn eerste uiteindelijk na zowat alle flessen geprobeerd te hebben en gebruik ze nu bij de tweede weer. ik weet alleen niet of ze in je flessenwarmer passen want zijn redelijk groot.

De s-fles van Difrax bevalt mij erg goed. Ik had ook deavent, maar het lukt Jasper op de een of andere manier niet om daaruit te drinken, toen op advies van kaamhulp overgegaan op de s-fles. Heb geen ervaring met andere, volgens mij drinkt hij de speen nu niet vacuum, doordat de lucht aan de onderkant ontsnapt.

huh klinkt niet logisch wat ik nu zeg... nu ja ik weet het niet precies, maar ik vind ze wel fijn ;-)

Wat jammer dat de borstvoeding niet gelukt is !!
De eerste drie dagen zijn cruciaal om borstvoeding optimaal te laten lukken.
Ik heb dit keer enorm goede informatie gekregen omtrent de borstvoeding.
Bij mijn oudste dochtertje was het echt waar een HEL !! Ik keek tegen elke voeding op en heb het zo 4 maand volgehouden. als ik er nu op terugblik echt ongelooflijk lang.
Van de één borstontsteking in de andere, kloven, spruw, noem maar op !

Nu gaat het perfect omdat ik betere info heb gekregen om dat alles een beetje tegen te gaan. Om er alles aan te doen om dit niet te laten gebeuren.
De verzorging e.d. is me heel goed uitgelegd. Daar ben ik héél blij om ! Het lukt nu prima! Het is zaaalig en heb nog GEEN kwaaltjes gehad. Te mooi om waar te zijn! Maar ik geniet er ten volle van !

EN je hoort wel vaker dat avent flessen niet goed gaan, ikzelf heb dit niet mogen ervaren, mijn dochtertje dronk na de borstvoeding perfect uit deze flessen.
Hopelijk doet ons zoontje haar nu na van de moment ik stop met de borstvoeding.
Maar als het zo blijft gaan als nu, gaat hij geen flesje nodig hebben ... hihi...

Liefs,
van ons

hey hoi, ik heb ook ervaring met de b-free flessen, ze zijn erg goed tegen krampen en voorkomen oor ontstekingen, er zit een speciaal lucht ventiel in. voor mijn dochter hebben we die veel gebruikt. mijn zoontje heeft nu de avent fles, de kleinst variant. gaat opzich prima.

maar waarom gebruik je de flessenwarmer? tegenwoordig hoeft dat niet meer. of hebben jullie geen magnetron?

groeten

Ik ben bij de oudste begonnen met Avent flessen en dat beviel prima. Ook voor mijn 2e en 3e heb ik die flessen gebruikt. Maar Nathan dronk met de aventflessen veel te snel, was dan misselijk en moest af en toe spugen dus toen ben ik tijdelijk overgegaan op de Difraxflessen.
Inmiddels ben ik weer terug bij Avent, ik vond die Difraxfles helemaal niks en Nathan maakt het nu niet meer uit.
En je mag tegenwoordig gewoon warm water uit de kraan gebruiken hoor, dus een flessenwarmer heb je niet nodig!

Terug
Bovenaan